Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har teracotta og chanel sitt.Men er engentlig ikke fornoyd med disse.

Jeg ser pA lancome eller Id bare minerals warmth sitt.

Noen forslag til hvilke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett fra dior. Kjempefint med litt glitter. Elsker det!

Skrevet

For tiden kombinerer jeg Warmth med Terracotta light for brunettes, og disse to sammen blir kjempefine på meg.

Skrevet

Jeg har hatt YSL sitt solpudder, det var jeg veldig fornøyd med, så det skal jeg kjøpe igjen.

Skrevet

Noe som er viktig når jeg kjøper solpudder er mengden glitter. Har noen venner som bruker en rimelig mengde solpudder og de ser ikke ut pga. alt glitteret i ansiktet deres når de står i solskinn. Du burde tenke over hvor mye du bruker og hvis det er en del, ikke kjøp de med aller mest glitter i. Det ser virkelig ikke bra ut!!!

Skrevet

*abonnerer for tips*

har også guerlain sitt, men ikke spes fornøyd.. for orange synes jeg.. har id warmth, men jeg er så lys at jeg synes det er vanskelig å få lite nok på kosten...

Skrevet

Bruker warmth fra id, og synes det gir mest naturlig farge. Problemet er, som nynne sier, å få lite nok på kosten. Men hvis du ikke er veldig lys, så skulle nok ikke det være noe problem.

Skrevet

YSL solpudder er kjempefint......for meg jaffal.

Skrevet

Isadora sitt har jeg falt for. :)

Og det værste jeg har prøvd var Dior sitt.

Skrevet

Noen som har prøvd det nye Glam Bronze Duo solpudderet til L'oreal Paris? Den finnes i to varianter, for blondiner og brunetter. Noen som vet hvordan den er? Har den mye glitter i seg?

Fant en test av den på fransk... ser ut som den fikk god karakter, men jeg skjønner ikke hva som står der. :(

Skrevet

Jeg har "kulene" fra Body Shop. Ikke hundre prosent fornøyd, grunnet at du må jobbe nokså mye for å få nok farge. Men: fint resultat(farge), fin pris og lang varighet.

Skrevet

Jeg bruker Isadora sitt eg er kjempe fronøyd med det!! ;)

Gjest Tangerine
Skrevet
Jeg bruker Isadora sitt eg er kjempe fronøyd med det!! ;)

Men er det ikke fryktelig mye glitter i det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...