Gjest Landra Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Hei ST! Kan jeg spørre om hvorfor den ikke virket og hvordan du brukte den? For jeg har MASSE mørke hår og alt går bort på meg. :-)
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Jeg bruker den grønne (Aloe Vera) fra Veet som er til å bruke i dusjen innimellom, og den fungerer alltid på meg..
Fantasia Skrevet 21. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2007 Hei ST! Kan jeg spørre om hvorfor den ikke virket og hvordan du brukte den? For jeg har MASSE mørke hår og alt går bort på meg. :-) ← Aner ikke hvorfor den ikke fungerte jeg. Den fjerna ingen hår, rett og slett. =p Jeg brukte den selvsagt slik det står man skal bruke den. Null effekt, det bare svidde.
Gjest Gerd Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Veet funker som bare rakkern. Jeg var uheldig og kom borti øyenbrynet med kremen og vips så satt jeg igjen med et halvt øyenbryn. Er 1,5 mnd siden uhellet skjedde og jeg mangler fremdeles deler av øyenbrynet
Gjest Tweek Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Snakker dere om den man skal smøre på før man går i dusjen men som virker mens man dusjer og så skal man bare dusje av eller noe?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Jeg smører den på, lar den sitte i ca. 6 minutter og så går jeg i dusjen og skyller den av samtidig som jeg "skrubber" litt med svampen
Aurela Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Har aldri klødd så mye under armene enn den gangen jeg brukte veet krem som skulle virke noen minutter og "skrapes" av.. Fikk tips om at potetmel skulle hjelpe, men nei da. Etter det har det ikke vært mer veet-krem på meg..! og den luktet ikke akkuratt noe spesielt godt heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå