Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg har ei seriøst problem. Jeg klarer ikke å slutte å være utro! Jeg er ei voksen dame som har vært utro i hvert enest forhold! Helt siden jeg har vært ung har jeg lekt med menn. Jeg klarer ikke å slutte og jeg vil jo ikke såre noen heller. Nå når jeg er blitt voksen skjønner jeg jo at dette må slutte! Selv om jeg er glad i mannen min er jeg utro.. Hvorfor er det slik? Er det for at jeg må ha bekreftelse på at jeg er attraktiv? Jeg aner faktisk ikke selv hvorfor jeg er utro , m en jeg har en veldig høy sexuell lyst. Kan det være derfor? Er det noen som vet om man kan få hjelp av dette? Bor i nordland..
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 det er nok en blandig av hva du skriver.
Gjest MITO! Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Noen er mindre skap for mongami enn andre. Det er ingenting i veien med det - så lenge du er singel. I et forhold har du implisitt inngått en avtale om ekslusivitet, med mindre dere spesifikk har blitt enige om noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Noen er mindre skap for mongami enn andre. Det er ingenting i veien med det - så lenge du er singel. I et forhold har du implisitt inngått en avtale om ekslusivitet, med mindre dere spesifikk har blitt enige om noe annet. ← Jeg er i ett forhold
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Jeg er i ett forhold ← Da bør du enten ta tak i problemet, bli singel eller inngå et såkalt åpent forhold. Det finnes folk som er sexavhengige som også er utro. Det finnes hjelp å få, men ejg vet ikke hva slags. Kasnkje en psykolog eller en sexolog kan hjelpe?
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Da bør du enten ta tak i problemet, bli singel eller inngå et såkalt åpent forhold. Det finnes folk som er sexavhengige som også er utro. Det finnes hjelp å få, men ejg vet ikke hva slags. Kasnkje en psykolog eller en sexolog kan hjelpe? ← Lurer på om det er noe heri nordnorge der jeg kan få hjelp? Noen som vet om noen orgasnisasjoner? evnt noe annet?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Slapp nå litt av, hvorfor skal du problematisere sånn? Flertallet av norske jenter er utro, what's the big deal?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Slapp nå litt av, hvorfor skal du problematisere sånn? Flertallet av norske jenter er utro, what's the big deal? ← Eh? kan du dokumentere denne påstanden? Jeg har nemlig lest at ca 40% av norske menn og kvinner har vært utro. Det vil si at flertallet er IKKE utro.
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 (endret) Slapp nå litt av, hvorfor skal du problematisere sånn? Flertallet av norske jenter er utro, what's the big deal? ← Ja, det var jo også en kommentar å komme med.... Tror nå ikke at flertallet er utro, men noen er vel det... Hjelp er vel å få, men som tidligere nevnt er det vel psykolog, sexolog eller samlivsterapeut, siden du er i et forhold... Men må jo si at jeg synes synd på både deg og partneren din... Endret 23. april 2007 av LaraCroft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå