Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skummelt og skummelt...

Er usikker, urolig osv osv...

Er i forhold, gift og har barn.

Men får stadig sterkere følelse av at jeg er bifil/biseksuell, aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, hvordan jeg skal tilpasse meg til dette?

Hvordan jeg skal forholde meg til dette?

Hvordan jeg skal identifisere meg med dette og hvilke valg i livet?

Merker at jeg ikke gidder særlig å se på kjekke, sjarmerende menn. Men ser veldig på damer og fantaserer og... ja... osv osv... dere kan tenke dere hvordan tankene kan gå videre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror at det er mange som har det som deg! Jeg har en kamerat som er en lokal "homse-kjendis", og han har i perioder blitt oppringt til alle døgnets tider av godt gifte menn fra alle lag av befolkningen som har begynt å tvile på legningen sin, og som trenger noen å snakke med.

Kanskje LLH kan hjelpe deg? De har et telefonnummer man kan ringe til i hvertfall. Jeg har inntrykk av at de er veldig flinke folk som er vant til å snakke med alle slags folk som har spørsmål rundt det med seksuell orientering. :)

Håper du klarer å finne ut av tankene dine! :klem:

Endret av bada
Skrevet

Du sier ikke noe om hvordan du har det sammen med mannen din, Mocca, men jeg tar utgangspunkt i at du har det bra og ikke er på søk etter en annen partner.

Før du ble klar over at du er bifil: Så du etter andre menn da? Måtte du ha en annen person i tillegg til han du allerede har?

Sånn bør det være nå også. Du må ikke ha to partnere, altså en av hvert kjønn, sjøl om du er bifil. -Like lite som du må ha mer enn en om du er hetero. Skjønner?

Disse filene sier noe om hvilken retning tiltrekning og kjærlighetsevner går. Antallet samtidige partnere sier de ingen verdens ting om.

Hvordan forholde seg til det? Akkurat som før, vel?

Er partneren din mannen i ditt liv, ja så er han det. Du må ikke på let etter ei dame i tillegg.

Er han derimot IKKE mannen i ditt liv, kan du glede deg over å ha evne til å elske begge kjønn, og dermed ha flere å velge mellom når den tid kommer.

Lykke til!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme som deg, Reven. Om du er gift og har lyst til å fortsette å være det så ser jeg ikke hvorfor det skal være et problem at du kikker på damer istedenfor mannfolk nå.

• 2 måneder senere...
Gjest millic
Skrevet

Skjønner hva du sliter med, jeg er på din alder og i akkurat samme situasjon.

Gift og har barn. Elsker mannen jeg er gift med, men føler av og til et savn. Når jeg tenker tilbake ser jeg at de "største" forelskelsene jeg har hatt har vært i andre jenter; i hvertfall helt til han jeg er gift med dukket opp. Har aldri vært sammen med en jente, men ønske om det har bare blitt sterkere de siste seks årene.

Min mann vet delvis at jeg tenner på jenter også, men han vet ikke hvor dypt det egentlig sitter.

Skrevet

Trives du i ekteskapet ?

Er du fornøyd slik du har det ?

Hvis du har det og dette er fantasier som forvirrer deg, så er det jo ikke slik at det er noe galt i å fantasere.

Javel, det kan hende du er bifil/biseksuell, men det kan også hende du bare er nysgjerrig.

Er dette noe du føler du MÅ leve ut, og er det isåfall noe du kan ta opp med mannen din og fortelle han om ?

Gjest millic
Skrevet
Trives du i ekteskapet ?

Er du fornøyd slik du har det ?

Hvis du har det og dette er fantasier som forvirrer deg, så er det jo ikke slik at det er noe galt i å fantasere.

Javel, det kan hende du er bifil/biseksuell, men det kan også hende du bare er nysgjerrig.

Er dette noe du føler du MÅ leve ut, og er det isåfall noe du kan ta opp med mannen din og fortelle han om ?

Ja, jeg gjør faktisk det. Men, jeg er ikke helt fornøyd. De følelsene jeg sliter med gjør meg til tider rastløs og irritert på alt og alle. Har gjennom idrett noe kontakt med en jente jeg var helt "lost" i for mange , mange år siden, hvergang jeg ser henne får jeg helt hjertebank. Når jeg har sett filmer som feks IMAY, blir jeg rett og slett vondt inni meg. Tenker, hvorfor kan ikke det være meg.

På ett eller annet tidspunk blir jeg nok nødt til å konferere han med dette. At det han tror er noe jeg bare vil prøve egentlig sitter litt dypere. Å være utro er noe jeg ikke. Vi har snakket om utroskap flere ganger, og jeg har sagt til ham at hvis jeg mot all formodning noen gang kommer til å være utro vil det bli med en annen kvinne.

Samtidig har han sagt at hvis jeg ønsker prøve å ha sex med en jente, må jeg gjøre det. Men........han vet ikke hvordan jeg egentlig føler. Samtidig er jeg redd for å forelske med dersom jeg går til det steg å prøve, jeg har jo en flott mann og nydelige barn jeg ikke vil være foruten.

Tror kanskje enden på visa blir å ikke si noe, ikke gjøre noe og stenge følelsene inne............så lenge det går.................

Gjest Cienna
Skrevet

Vær iallefall litt forsiktig med å ta for gitt at han sa at det var greit at du hadde sex med en annen kvinne...han er mann; Og det er ingen hemmelighet at menn drømmer om å se på to kvinner ha sex, eller ha trekant med to kvinner.

Det er faktisk ikke sikkert at han hadde taklet det om du faktisk hadde hatt sex med en annen kvinne...at et annet menneske tar på deg og koser med din kropp. En ting er hva fantasien hans er, en annen ting er hva han faktisk kan leve med...

Men jeg skjønner at du er forvirret...du tenner på kvinner og har mange fantasier om dette...men er det bare seksuelt eller føler du at du kunne levd med en annen kvinne resten av livet....? For om det er det første, så er det ikke verdt å kaste bort et liv med en mann som du elsker.....

Gjest millic
Skrevet

Tar det ikke for god fisk at han sier det er greit. Vet han kunne tenke seg å delta, men for å være ærlig så er nok jeg litt for sjalu til det. Han sier han ikke er sjalu, men det tror ikke jeg han vet før situasjonen er der.

For min del er det ikke bare det seksuelle. Hadde jeg vært "en skjorte og en sjel" nå, kunne jeg like gjerne delt mitt liv med en kvinne som med en mann. Dette er også en av grunnene til at jeg nok ikke kommer til å gjøre noe med det. Redd for å bli forelsket, jeg har jo tross alt en mann, og ikke minst barn, som jeg elsker.

Men det er til tider slitsomt å dette savnet. I perioder orker jeg ikke at han tar på meg, kysser meg.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...