Billa Skrevet 30. mars 2002 #1 Del Skrevet 30. mars 2002 Vi har sett på gifteringer fra den danske designeren Ole Lynggaard, og siden vi skal til Danmark i sommer tenkte vi kanskje ringene var noe billigere der? Vet de i tillegg har utsalg i Sverige, og dit skal vi også en tur. Er det noen som vet om det er noen prisforkjeller på gifteringer i Norge, Sverige eller Danmark? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 31. mars 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg prøver igjen... Er det noen her som vet?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #3 Del Skrevet 31. mars 2002 Vi har lynggaard ringer, og vi syntes ikke det var nevneverdig forskjell mellom norge og danmark. Men vi så jo bare i en butikk der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisse Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Hej Jeg vet ikke om det gjelder akkurat de ringene du ville ha, men jeg vet att Sverige bruker å väre billigere än norge og danmark. men jeg tror nok at jeg ville ha ringt en butikk i danmark först og surt om prisen. Lycke til Tjingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå