Gå til innhold

Brudekjolegalleri

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Catgirl, synes du har en fantastisk kjole! Kan jeg sporre hvor den er fra?

Skrevet

Bestillte den på QXL hos en dame some har Torunnsdrømmekjole. Den er altså skreddersydd og sydd etter en modell fra agape (middelalderkjole). Jeg har endret litt på fargen (blå) og mønsteret på kantene, så den er litt unik da:-)

Skrevet (endret)

post-17255-1186610667_thumb.jpgHer prøver jeg kjolen min.. skal syes litt inn her og

der:)post-17255-1186610385_thumb.jpg

Endret av t-schnuppa
Skrevet (endret)

Fjernet

Endret av jente 79
Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Skrevet
Jeg er veldig lav også da, så derfor er jeg ikke så smal, bare liten :fnise:

Det var en veldig pen kjole,så du kan jo unnskylde deg med at du ikke får solgt den,så du kan titte på den litt av og til :) akkurat nå føler jeg ikke for å skulle selge kjolen min. <mulig det endrer seg,men hadde vært litt moro å kunne snik titte litt på den en gang i blandt :sjenert:

Skrevet
:fnise: jeg er vel litt smal rundt livet :sjenert: .. Den satt ikke veldig stramt,og den ble snurpet helt igjen bak,så de i salongen sa jeg burde ha den i en størrelse mindre,sånn at jeg korsett-snøringen blir litt penere bak. Men den var faktisk veldig behagelig å ha på,og det hadde jeg ikke trudd,for jeg har som regel problemer med å få plass til "fordelene mine" ;) Så jeg er fornøyd,kjolen passa kroppen min veldig bra.

Det var en veldig nydelig kjole.

Hvilken modell er det?

Skrevet
Det var en veldig nydelig kjole.

Hvilken modell er det?

Takk,det var kjolen med stor K for meg :D Atalaya fra Romantica of Devon heter den. Jeg har bestilt den fra brude salongen i Ski. :sol:

Skrevet

kjolen heter atalaya og er fra kolleksjonen til Romantica of devon,skrev litt rart over :sjenert:

Skrevet
Meg i min brudekjole, nok en gang. Ha der ved siden av er visst mannen min, hehe :ler:

Kysser

brudepar

Kysser nå også

Du var helt nydelig i den kjolen, altså! Og så vakker par! Min kjole er litt i samme stilen, elsker slike lange ermer!

Skrevet

Hei alle sammen.

Nå har hun som laget kjolen til min kjære kone lagt den ut på finn.no

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10...amp;WT.svl=Link

Og ettersom vi var de som velgte det ferdige utseendet på kjolen fikk vi den oppkalt etter min kone =) I tillegg ga vi henne en del av de flotte brudebildene som vi tok slik at hun kan bruke de i forbindelse med salg av denne kjolen =) (verdens fineste kjole)

Ellers så har hun ett utsalgsted på denne adr:

http://www.drommekjoler.com/

Anbefales på det sterkeste, kundeservice, kommunikasjon, vennlighet er "over the top" ett trygt, billig og lurt kjøp.

Kjolen var en av de tingene vi ble mest fornøyd med når vi ser tilbake på hva vi fikk til =)

Skrevet
Min kjole:

Fantastisk fornøyd med den, enda finere i virkeligheten når man kan se perlebroderiene på overdelen.

Å! Den var kul!

• 2 uker senere...
Skrevet

Du var veldig fin! Nydelig kjole, fint plassert slør.

Skrevet
Her er min kjole. Får sikkert aldri solgt den igjen, men da får jeg ha den hengende hjemme så kan jeg sniktitte når jeg tenker tilbake på bryllupsdagen vår ;)

SÅÅÅÅÅÅÅ nydelig du var på håret!!!!!!! Betalte du mye for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...