naley Skrevet 17. juli 2007 #101 Skrevet 17. juli 2007 Her er min kjole. Får sikkert aldri solgt den igjen, men da får jeg ha den hengende hjemme så kan jeg sniktitte når jeg tenker tilbake på bryllupsdagen vår Noen grunn til at du tror du ikke får solgt den?
Kykkelikokos Skrevet 17. juli 2007 #102 Skrevet 17. juli 2007 Den er i str. 32 og er sydd inn og lagt opp. Med andre ord liten størrelse i forhold til gjennomsnittet.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #103 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Dette er den jeg skal ha http://cache.webfirst.us/images/1187-250x8...es-etopia_a.jpg IMG-tagger fjernet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod Endret 27. juli 2007 av vimse
2008brud Skrevet 27. juli 2007 #104 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Her er min favoritt til nå Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 27. juli 2007 av vimse
LilleSolstråle Skrevet 27. juli 2007 #105 Skrevet 27. juli 2007 Her er min favoritt til nå Den var flott!!! Jeg har prøvd kjolen min i dag . Var mye finere enn på bildet jeg har funnet av den på nettet,så det var pang og den skal jeg ha. Legger ut bilde når foloveren min får sendt dem over på mail til meg
t-schnuppa Skrevet 27. juli 2007 #106 Skrevet 27. juli 2007 Den var flott!!! Jeg har prøvd kjolen min i dag . Var mye finere enn på bildet jeg har funnet av den på nettet,så det var pang og den skal jeg ha. Legger ut bilde når foloveren min får sendt dem over på mail til meg Så hærlig da!! D var den samme du har vist oss her tidligere? Fra Romantica? Var du i SKI å prøvde eller? Kjolen min kommer dit i løpet av de nærmeste dagene, så nå er jeg spent... Nærmer seg nå
LilleSolstråle Skrevet 27. juli 2007 #107 Skrevet 27. juli 2007 Så hærlig da!! D var den samme du har vist oss her tidligere? Fra Romantica? Var du i SKI å prøvde eller? Kjolen min kommer dit i løpet av de nærmeste dagene, så nå er jeg spent... Nærmer seg nå Det er den jeg har vist dere før ja Prøvde en annen kjole og titta en del,men det sa bare pang,som sagt. Den er bare så nydelig.. Var i Ski og skal tilbake i slutten av august for å prøve den i en annen farge,og så må jeg bestemme hvilken jeg vil ha (Må nemlig ha en størrelse mindre enn de hadde inne). Har lekt litt med tanken om å ha bryllupet neste sommer istedet for 2009,hvis vi får en del hjelp (håper selvfølgelig på det,ble jo ekstra gira etter å ha prøvd kjolen!!! )
LilleSolstråle Skrevet 28. juli 2007 #108 Skrevet 28. juli 2007 Litt usikker på om det er lov å legge ut bilde,men satser på det,siden det er mitt eget . Her er ihvertfall jeg som prøver kjolen min; :rødme:
Gjest Gjest_FrøkenEnnå_* Skrevet 28. juli 2007 #110 Skrevet 28. juli 2007 Kjolen din passet deg utrolig bra Synne Marie!
LilleSolstråle Skrevet 28. juli 2007 #111 Skrevet 28. juli 2007 Tusen,tusen takk, the pink og gjest!!
Kykkelikokos Skrevet 28. juli 2007 #112 Skrevet 28. juli 2007 Oj, er du så smal, eller får du såvidt puste i kjolen? Den satt som støpt, må jeg si. Husker hvordan det var da jeg tok på meg korset + kjolen min. Det var ikke så lett å puste de første 30 min. Vet ikke om jeg vendte meg til det, eller om det videt seg litt ut..
LilleSolstråle Skrevet 28. juli 2007 #113 Skrevet 28. juli 2007 Oj, er du så smal, eller får du såvidt puste i kjolen? Den satt som støpt, må jeg si. Husker hvordan det var da jeg tok på meg korset + kjolen min. Det var ikke så lett å puste de første 30 min. Vet ikke om jeg vendte meg til det, eller om det videt seg litt ut.. jeg er vel litt smal rundt livet .. Den satt ikke veldig stramt,og den ble snurpet helt igjen bak,så de i salongen sa jeg burde ha den i en størrelse mindre,sånn at jeg korsett-snøringen blir litt penere bak. Men den var faktisk veldig behagelig å ha på,og det hadde jeg ikke trudd,for jeg har som regel problemer med å få plass til "fordelene mine" Så jeg er fornøyd,kjolen passa kroppen min veldig bra.
t-schnuppa Skrevet 29. juli 2007 #114 Skrevet 29. juli 2007 Litt usikker på om det er lov å legge ut bilde,men satser på det,siden det er mitt eget . Her er ihvertfall jeg som prøver kjolen min; :rødme: Fy søren .. Skjønner godt at du falt pladask for den kjolen! Den var helt nydelig til deg!!.. Begynner å tvile på mitt valg jeg...er vel bare nervene som melder seg!
LilleSolstråle Skrevet 29. juli 2007 #115 Skrevet 29. juli 2007 Fy søren .. Skjønner godt at du falt pladask for den kjolen! Den var helt nydelig til deg!!.. Begynner å tvile på mitt valg jeg...er vel bare nervene som melder seg! Har hørt at mange plutselig angrer på både kjole,pynt og blomster når det nærmer seg og nærvene kommer. Skal ikke se borti fra at det skjer meg heller Men følg magefølelsen,den pleier å være riktig (bare ikke la hodet blandr seg borti;)). Sånn tenker jeg ihvertfall Det blir nok kjempe bra,skal du se
Kykkelikokos Skrevet 29. juli 2007 #116 Skrevet 29. juli 2007 Du har i hvert fall ingenting å angre på når det gjelder valg av kjole, for den satt helt perfekt på deg!
LilleSolstråle Skrevet 29. juli 2007 #117 Skrevet 29. juli 2007 Du har i hvert fall ingenting å angre på når det gjelder valg av kjole, for den satt helt perfekt på deg! Tusen takk er så hyggelig å få tilbakemeldinger... (nå mangler jeg bare å få til at bryllupet blir neste år istedet for 2009,har ikke lyst til å vente så lenge ) Kjolen din var også veldig nydelig forresten!!! (men skjønner ikke at du syns jeg var smal. Hadde ikke du din i strl 32? Min skal være i strl 34 nemlig.)
Gjest Gifteklar Skrevet 6. august 2007 #118 Skrevet 6. august 2007 Her er min kjole. http://www.brautmode-hochzeit.de/shop/prod...oberts-915.html Bestillte den på lørdag og gifter meg juni neste år
Kykkelikokos Skrevet 6. august 2007 #119 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk er så hyggelig å få tilbakemeldinger... (nå mangler jeg bare å få til at bryllupet blir neste år istedet for 2009,har ikke lyst til å vente så lenge ) Kjolen din var også veldig nydelig forresten!!! (men skjønner ikke at du syns jeg var smal. Hadde ikke du din i strl 32? Min skal være i strl 34 nemlig.) Jeg er veldig lav også da, så derfor er jeg ikke så smal, bare liten
minemor Skrevet 6. august 2007 #120 Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg giftet meg sist høst, og min kjole så sånn ut.... Men min har røde detaljer, ikke sorte.... Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 10. august 2007 av vimse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå