Gå til innhold

Brudekjolegalleri

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her er min kjole. Regner med at jeg skal ha et sort bånd rundt livet og ikke slør. Er usikker på annet tilbehør. Vil gjerne ha gullsandaler, men vet ikke helt hvordan det blir.

Piglet

Stilig. Lurte på om jeg skulle gå for den type kjole jeg også, men endte opp med en standard prinsesse-kjoleform.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er min kjole. Regner med at jeg skal ha et sort bånd rundt livet og ikke slør. Er usikker på annet tilbehør. Vil gjerne ha gullsandaler, men vet ikke helt hvordan det blir.

Piglet

Lekker!! Og nesten lik som min :) Thihi! Gikk for den samme modellen, synes det er så stilig :-D

Skrevet
Utrolig fint bild, og superflott kjole:-)

Takk takk :)

Skrevet
Lekker!! Og nesten lik som min Thihi! Gikk for den samme modellen, synes det er så stilig

Takk! Synes ikke jeg finner et bilde av din i denne tråden. stemmer det?

Piglet

Skrevet
Lekker!!

Originalt med det sorte båndet. Var det dere som skulle ha sorte detaljer i fargetemaet også?

jepp:)

• 1 måned senere...
Skrevet

*Dytte*

Lenge siden vi har fått se kjoler nå. Flere som vil vise frem de flotte kjolene sine?

Skrevet
Her er min kjole:

Den%20ser%20ikke%20så%20flott%20ut%20på%20bildet%20som%20i%20virkeligheten!!%20Den%20var%20bare%20helt%20nydelig%20på!%20Veldig%20MEG%20liksom%20:rødme:%20

Gleder%20meg%20sånn...%20:sol:

%5burl="http://www.romanticaofdevon.co.uk/galleryemail.php?image=manilamainstage.jpg" target="_blank">Her

Nå ble vel linken limt ordentlig inn... :)

Skrevet
Det er ikke noe bilde på linken, i alle fall kommer det ikke opp noe bilde hos meg :(

Dette?

Skrevet
min kjole

Litt dårlige bilder.

Vi har utrolig like kjoler. har du fått solgt din??? Jeg skal prøve å selge min etter bryllupet, må bare få brukt den selv først :sjenert:

Skrevet
Det er ikke noe bilde på linken, i alle fall kommer det ikke opp noe bilde hos meg :(

Hmm..så rart.. men er hvertfall den som hun over sa :) Fikk opp bildet på hennes link

Skrevet
Hmm..så rart.. men er hvertfall den som hun over sa :) Fikk opp bildet på hennes link

Da fikk jeg sett den der. Den kjolen er nydelig da! :)

Skrevet
Da fikk jeg sett den der. Den kjolen er nydelig da! :)

Takker :tommel:

Men som sagt, den er mye vakrere i virkeligheten, når man får sett detaljene og al :)

Skrevet
Dette er min kjole. Skulderstroppene skal taes av så det blir en ren halterneck.
Skrevet
Vi har utrolig like kjoler. har du fått solgt din??? Jeg skal prøve å selge min etter bryllupet, må bare få brukt den selv først :sjenert:

Jeg må bruke den først også, :legrine: Jeg kjøpte den brukt av den anonsen :-)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Endelig fant jeg bilde av kjolen min på nettet :hoppe: Bare at min er i ivory, og pga. det så ser krystallene litt lysebrune ut. Helt nydelig :rødme:

Skrevet

Her er min kjole. Får sikkert aldri solgt den igjen, men da får jeg ha den hengende hjemme så kan jeg sniktitte når jeg tenker tilbake på bryllupsdagen vår ;)

post-11761-1184694535_thumb.jpg

post-11761-1184694542_thumb.jpg

post-11761-1184694549_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...