Gå til innhold

Brudekjolegalleri

Fremhevede innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Mange fine kjoler, elsker slike tråder:)

Jeg bare drømmer enda, men her er min drømmekjole mod Lissette

vet ringen ligger hjemme å venter, det må bare bli ferie så jeg kan dra hjem

Så moro!! Nydelig kjole også :):hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ohhhhh, nyyydelig kjole Tibia!!!

Fantastisk kolleksjon...

(vet noen hva sangen/stykket som spilles i det siste "real wedding"-klippet heter?)

Det er "Pachabel's Canon" :)

Skrevet (endret)

..............

Endret av Tibia
Skrevet
Det er "Pachabel's Canon" :)

Tusen millioner TAKK!

Skrevet (endret)

her er jeg i min Pronovias Tapiz. Elsket den :) Den er mye finere i virkeligheten for de små glassperlene som er sydd på på kjolen synes ikke på bilder og det litt spesielle stoffet ser litt rart ut på bilder, men er kjempefint i virkeligheten :)

http://www.facebook.com/photo.php?pid=9483...0945029&l=6bd64

Endret av kitekatt
Skrevet
Oh, denne var NYDELIG.

Å, så hyggelig :klem: prøvde faktisk kjolen min igjen idag for aller første gang siden jeg kjøpte den for flere måneder siden. Den er stadig like fin :rødme:

Skrevet

litt siden av tema, så beklager det, men Islandwind; synes du ikke det er litt rart å se kjolen til din kjære før selve dagen? Jeg har en greie med at min kommende mann ikke skal ane hvordan kjolen ser ut, og røper ikke noe for han..

ble bare litt nysgjerrig..

må bare si tibia, kjolen var nyyyydelig!! :)

Skrevet
Jeg har en greie med at min kommende mann ikke skal ane hvordan kjolen ser ut, og røper ikke noe for han..

Samboeren min har sett kjolen min flere ganger før bryllupet, også på meg. Ser ingen grunn til at jeg skulle holde den skjult, og han har ikke noe spesielt ønske om det heller. Bryllupsdagen blir helt spesiell uansett. :)

Skrevet

Lillebrud: vel lillebrud, nå har det seg sånn at det var jeg som ordnet hele prosessen. Hun sa hvilke kjole hun ønsket seg, men ettersom den kjolen kostet 14000 så hadde hun ikke råd, da sa jeg at jeg sikkert kunne få fikset noe, så jeg fant en dame her i Norge som ordner kjoler etter ønske, jeg avtalte med hun, viste masse bilder av den kjolen min kjære ønsket seg, og ga beskjed om ett par forbedringer vi ville ha og i hvilke farger hun ønsket den i. Sendte ned målene hennes og etter noen uker var kjolen ferdig og ble tilsendt oss =) Har sjekket den i etterkant for å sørge for at den var korrekt og feilfri =) MEN jeg har ikke sett min kjære i kjolen, DET sparer jeg til den store dagen =) Men ellers, takk til alle dere som syntes kjolen var nydelig =)

Skrevet
litt siden av tema, så beklager det, men Islandwind; synes du ikke det er litt rart å se kjolen til din kjære før selve dagen? Jeg har en greie med at min kommende mann ikke skal ane hvordan kjolen ser ut, og røper ikke noe for han..

ble bare litt nysgjerrig..

må bare si tibia, kjolen var nyyyydelig!!  :)

Min mann vet ca hvordan jeg vil ha kjolen pga han har sett bilder av lignende og mange av bildene på kjoler jeg prøvde. Men han har ikke sett bilde av den jeg valgte til slutt og derfor heller ikke på meg.

Skrevet

Jeg spurte min mann hvordan han trodde kjolen min kom til å se ut, og han var heeelt på bærtur. Gleder meg til han skal se meg komme gående opp kirkegulvet.

Skrevet

Jaaaa!! Jeg har lyst til å vise fram min.. :hoppe:

Var innom mange drømmekjoler underveis, men endte opp med denne.

Et annet bilde av den.

Jeg gleder meg!

Skrevet

Takk, det var hyggelig! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...