Gå til innhold

Brudekjolegalleri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er min kjole!! Det er en 08 modell jeg har kjøpt, de hadde ikke fått den ut av plastikken eller fått strøket den når jeg kjøpte den. Hadde bare sveipa en tur innom dagen før og bare gikk kjapt gjennom noen kjoler som hang der, da så jeg den og tenkte at den ville jeg prøve dagen etter. :fnise:

Bilde 1

bilde 2

bilde 3

bilde 4

Videoannonse
Annonse
Gjest snazaroo
Skrevet

Her var det mange nyyyyydelige kjoler! Nå begynner jeg å glede meg skikkelig altså....

Håper at jeg klarte å linke til min kjole også da...

Min brudekjole

• 2 uker senere...
Skrevet
Oi, hele denne kolleksjonen var nydelig!! Men står ikke navn på designer eller kolleksjon. Kan jeg spørre hvor du fant den?

Det står Sanpatrick i linken ;) Det er designeren:

www.sanpatrick.com

• 2 uker senere...
Skrevet
Åh, den var lekker!! Når gifter du deg? Kjøper den gjerne brukt!! ;-)

Hvor mye måtte du gi for den? Finnes den i flere farger?

Godt å høre at flere liker kjolen eg har kjøpt; de fleste jeg har vist den til synes den er litt for enkel og nesten litt kjedelig - men jeg er likevel helt sikker på mitt valg:) Jeg gifter meg i juni, har ikke bestemt meg for om jeg skal skal selge den ennå, men hvis jeg får mailadr. din eller noe, kan jeg gi beskjed dersom jeg bestemmer meg for det. Jeg kjøpte kjolen på Brudehuset i Bergen, kostet litt i underkant av 8000, så prisen er slett ikke verst! Mener den finnes i flere farger også, men er ikke helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...