mamma_mia Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Skal være med henne å finne kjole.. Men er det noen som vet hvilke kjoler en kler når en er lav (under 1.60) har store pupper og er litt kraftig (hun er pen da, var ikke negativt ment) Hva bør en se etter? Rart spørsmål
*Emma* Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg syns det er fint med stoffer som henger pent/er litt tunge...feks en type duchesse med chiffon over eller noe.....og at skjørtet svinger ut nede (a-line) eller hva det heter slik at det ikke klemmer seg rundt hvis man er litt stor over rumpa....og hvis hun har litt pupper ville jeg hatt noe som "holdt dem litt oppe liksom" Her er noen jeg likte.... fra www.divakjoler.no Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3
naley Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Litt vanskelig å si. Men tenker noe som går litt utover med magen, ikke trang må være obs på stoffet kjolen er i. Vist brystene er store kan det være fint ned kløft, men ikke alltid spaggetti stropper. La med noen bilder, : men se litt mer på de siden. Spesielt den siste har litt modeller i forskjellige størrelser.. Lykke til kort kjole kjole kjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå