Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #1 Skrevet 3. mars 2003 Hei alle, Jeg og samboeren vurderer Ă„ reise til Nice i september. Vi skal da ta med oss den lille pĂ„ 4 mnd. Jeg har vĂŠrt i Nice fĂžr, men det begynner Ă„ bli noen Ă„r siden. Husker ikke hvilket hotell vi bodde pĂ„ den gang, men nĂ„ siden vi har en liten baby med oss er vi litt ekstra kresne. Har noen vĂŠrt i Nice nylig og bodd pĂ„ et fint hotell, med god standard, og gjerne et stort hotell med mange fasiliteter. Har vĂŠrt inne pĂ„ nettet og sjekket ut Prisma. Der kan vi tre fĂ„ fly og opphold pĂ„ et **** stjerners hotell (West End) helt ved promenaden for 22.000 for 12 dager. Er egentlig litt dyrt, men det skal til NĂD gĂ„ prismessig. Har sjekket litt om vi kan bestille fly og hotell separat slik at det blir billigere, men er heller dĂ„rlig med det, visst ikke noen av dere vet om er Super-billig-og bra hotell. Kun flypris (billigeste) hadde en TOTALPRIS pĂ„ 7300 for oss alle T/R. Vet at Sterling operere med lave priser ofte, men billettene er fĂ„, og de avgangene passer ikke alltid helt inn.... men kommer selvsagt til Ă„ se pĂ„ nettet OFTE om gode tilbud. SĂ„; det jeg lurer pĂ„: pakkepris fra Prisma pĂ„ 22000 for 12 dager eller flybillett pĂ„ 7300 og finne hotell selv(som er ca. **** stjerners) Sjekket pĂ„ nettet og fant mange hotell, men skal en ha bra standard koster disse hotellene ca. 1000-1500 kr. pr natt og da er det det samme som pakkeprisen. Vil jo ha det sĂ„ BILLIG som mulig, men... Har noen bodd pĂ„ West End, eller andre bra hoteller ved el.i omrĂ„det rundt promenaden? Alle tips mottas med STOR TAKK :D Klem Kristin
super Skrevet 30. mars 2003 #2 Skrevet 30. mars 2003 Hei! Jeg har ikke bodd pÄ West End men i nabohuset.. (Noen venners leilighet), det finnes sikkert noe billigere, men jeg har ikke erfaring med hotell, siden jeg alltid bor hos venner. MÄ jo si at West End har jo en utrolig bra beliggenhet, men ellers vet jeg ikke mye, dessverre. Hva med Ä leie leilighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ