Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg egentlig bruke? I blader og reklamer er det alltid mange tips for brunetter, blondiner!! NÅ har L'Oreal kommet med nye Color Riche Made for Me Naturals leppestifter, men igjen, ingen til oss med rødt hår.. Hva med meg? Jeg har rødt/kobber/oransje hår og blå øyne.. Hva med oss.. Hva passer folk med rødt hår?? Hva bruker du??

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg synes olivengrønn, bruntoner og gjerne mørke lillafarger passer til rødhårede :)

Gjest Elastica
Skrevet

Heldiggris - rødt hår er snasent. :)

Skrevet
.....olivengrønn, ...... og gjerne mørke lillafarger....

*fnis* Var det ikke snakk om leppestift? Er selv rødhåret og lys og tror ikke akkurat at olivengrønn leppestift er ting for meg. :ler: Øyenskygge derimot funker både lilla og grønn...

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilke farger man har. Jeg har opprinnelig rødt hår, og er vår/ sommer. Olivengrønn ser jeg helt for J.... spysyk ut i.

Så...

Av lebestifter er YSL sin nr. 66 (leppefarget) helt genial. Denne fikk jeg faktisk tips om her inne og har nå to stk selv og har gitt en til min mor som også elsker den.

Skrevet
*fnis* Var det ikke snakk om leppestift? Er selv rødhåret og lys og tror ikke akkurat at olivengrønn leppestift er ting for meg.  :ler:  Øyenskygge derimot funker både lilla og grønn...

Vel jeg mente egentlig alt innen sminke og klær.. Ukeblader og reklame retter seg jo for det meste mot brunetter og blondiner..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...