Gjest Gravid Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg er så lei meg!!! Min mann som jeg forlovet meg med i september venter nå barn med 2 andre kvinner enn meg selv. Jeg ble kjempeglad da jeg ble gravd i januar å begge gledet oss veldig, helt til vi var på sykehuset for en sjekk i forrige uke!! Da møtte legen mannen min å sa hei *** trodde ikke dere skulle komme igjen før neste tirsdag eller noe. Denne legen har aldri jeg hatt så han har vært med på kontroll til de andre kvinnene mens han aldri har giddet det med meg.. Så sa han alt og at han hadde vært utro med 2 andre kvinner og at de var blitt gravid.. Hva skal jeg gjøre??????? Jeg vil gjerne ha dette barnet for jeg er 28 år og da har jeg jo ikke så lenge igejn.. Jeg er så leeeeeeiiii!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hva du skal gjøre ??? Spark han på hue og ræ.... ut !! Dette klarer du alene.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Ja, det var friskt.... Spark han på hue og r... ut! Makan til idiot!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 (endret) Hva du skal gjøre ??? Spark han på hue og ræ.... ut !! Dette klarer du alene. ← Jeg vet ikke om jeg klarer det.. Jeg har aldri vært alene før Men det er jo meg han er forlovet med og derfor bør han være med meg.. Ja, det var friskt.... Spark han på hue og r... ut! Makan til idiot! ← Jeg klarer det ikke selv om jeg kanskje vil.. Men jeg elsker han og jeg er redd for å ende opp alene Endret 21. april 2007 av Colargol
Gjest Gravid Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 (endret) Her sitter jeg dritlei meg og vet ikke hva.. Jeg trodde jeg hadde funnet den perfekte mannen og at vi skulle tilbringe livet sammen, og at vi skulle få barn. Men så kommer dette å slår meg i trynet og hele livet mitt raser sammen :( Min forlovede vil ikke si noe om hvem disse er og hvor gamle de er.. Så her sitter jeg Endret 21. april 2007 av Colargol
punktom Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 (endret) Men det er jo meg han er forlovet med og derfor bør han være med meg.. ← Å ja? hvordan vet du at han er kun forlovet med deg? Du trodde vel lenge at du var den eneste som var gravid også. Endret 20. april 2007 av punktom
Hu i Svingen Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg trodde jeg hadde funnet den perfekte mannen og at vi skulle tilbringe livet sammen, og at vi skulle få barn. ← Det skal dere vel fortsatt? Få barn altså?
Gjest silkesvarten Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 (endret) FY FAEN for en mann..... jeg hadde ikke vært i tvil.. sendt han på hue å ræva ut... ikke noe å samle på i det hele tatt..... finnes andre menn som er mye bedre enn det.. lykke til Endret 21. april 2007 av Colargol
Gjest Gravid Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 (endret) Å ja? hvordan vet du at han er kun forlovet med deg? Du trodde vel lenge at du var den eneste som var gravid også. ← Ja det har jeg ikke tenkt på.. Men han har alltid vært så snill og omtenksom hvordan kan han gjøre sånn mot meg :( Det skal dere vel fortsatt? Få barn altså? ← Jeg ble gravid i januar, så nå har jeg jo ikke noe valg Er det ikke 12 uker man har frist til?? FY FAEN for en mann..... jeg hadde ikke vært i tvil.. sendt han på hue å ræva ut... ikke noe å samle på i det hele tattt..... finnes andre menn som er mye bedre enn det.. lykke til ← Jo men det er lettere sagt enn gjort, når vi har vært sammen så lenge og han alltid har vært snill og god. Nå venter vi jo også barn sammen!!! Endret 21. april 2007 av Colargol
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Jeg er så dum at jeg ikke har merket noe.. JEg vet jo ikke om debare var tilfeldig men som han har tilbragt tid med etter at de ble gravide. ::( jeg er så duuuumm
aline Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 dersom de bare var tilfeldige disse to andre, tviler jeg egentlig sterkt på at han hadde giddet være med dem på ultralyd for å være ærlig. at det er vanskelig å dumpe ham.... etter at han har bedratt deg med to stykk rimelig samtidig, OG gjort dere alle tre gravide samtidig.... er du redd du ikke skal finne noen som er bedre? du sier han alltid har vært så snill, tydeligvis har ikke det vært noe eksklusivt for deg, og kan overhode ikke tenke meg at det kommer til å forbli noe som er bare for deg, men dersom du faktisk velger å gifte deg og bli med en mann som har vært og rimelig sikkert kommer til å fortsette å være utro mot deg, gjerne med flere stykker på en gang.... vel, da har du jo tatt ditt valg da. snill er liksom ikke det som slår meg som hans mest fremtredende egenskap.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #12 Skrevet 20. april 2007 dersom de bare var tilfeldige disse to andre, tviler jeg egentlig sterkt på at han hadde giddet være med dem på ultralyd for å være ærlig. at det er vanskelig å dumpe ham.... etter at han har bedratt deg med to stykk rimelig samtidig, OG gjort dere alle tre gravide samtidig.... er du redd du ikke skal finne noen som er bedre? du sier han alltid har vært så snill, tydeligvis har ikke det vært noe eksklusivt for deg, og kan overhode ikke tenke meg at det kommer til å forbli noe som er bare for deg, men dersom du faktisk velger å gifte deg og bli med en mann som har vært og rimelig sikkert kommer til å fortsette å være utro mot deg, gjerne med flere stykker på en gang.... vel, da har du jo tatt ditt valg da. snill er liksom ikke det som slår meg som hans mest fremtredende egenskap. ← Jeg tror jeg er redd for å være alene å ikke finne en ny mann i det hele tatt... Jeg kommer til å få et barn nå på høsten og vl barnet skal få en far for jeg mener at en for og en mor er det beste for barnet. Jeg prøver å snakke med han om det men han vil ikke si det g går ut hele tiden å lar mobilen ligge igjen Men det det kan jo likevel bare være sånn at de 2 var tilfeldig bare at når de sa de var gravide så følte han et ansvar fordi han er veldig snill på den måten og tar ansavr!!
Murron Skrevet 20. april 2007 #13 Skrevet 20. april 2007 (endret) Eh... hvem er denne fyren egentlig? har han inngått et veddemål om å ha mest avkom innen utgangen av året eller? dette må jo være tull.. Og er det ikke det, må du slutte å si hvor snill han er kjære TS.... Endret 20. april 2007 av Murron
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #14 Skrevet 20. april 2007 Så mye merkelig som skjer i denne verden så ser jeg ikke bort fra at dette også kan være reelt… TS: Har du/dere vært i kontakt med familievernkontor?
IsaCathrine Skrevet 20. april 2007 #15 Skrevet 20. april 2007 Hm, om dette faktisk er sant: Han har klart å gjøre to andre enn deg gravide i løpet av kort tid. Tilfeldig? JEG hadde nok ikke ville vært sammen med denne mannen noe mer. Hadde ikke klat å stole på han. Og det med at barnet trenger en mor og en far. Barnet HAR en mor og en far. Uansett om dere ikke bor sammen. Men jeg skjønner hva du mener.
Gjest vimselot Skrevet 20. april 2007 #16 Skrevet 20. april 2007 Jeg har bare ett (ett) kjent tilfelle og han ventet bare barn med to kvinner samtidig... Heldigvis tar han ansvar for barna sine og hjelper mødrene mht. nesten alt. Men han har vel 7 barn til sammen (ikke samtidig), det er ei herlig røre, men han stiller opp for alle barna og hjelper mødrene med bilproblemer osv. Det er ett av det verste eksemplet jeg har sett, men han tar heldigvis ansvar for det han har stilt i stand.
Varsia Skrevet 20. april 2007 #17 Skrevet 20. april 2007 Hmmm, samme for meg om dette er oppdiktet eller ikke. Sannheten at slike ting faktisk SKJER! Jeg kjenner selv en godt voksen mann som greide å gjøre tre kvinner gravide rundt den samme tiden. Det er ikke så græla vanskelig, det er ikke verdens største heksekunst å gjøre en dame gravid. Det er heller ikke så græla vanskelig å havne på samme legekontor, eller ha samme fastlege som disse kvinnene. Ikke alle bor i Oslo der du kan velge og vrake blant legekontorer, det finnes kommuner der du har kun en lege, og ferdig med det. Denne fyren endte så klart opp som ungkar igjen, og det synes jeg fyren til TS også bør ende opp som. Så dere kan tro så lite dere bare vil på TS, men drass ikke på dere unnskyldinger som "lite sannsynlig". For det skjer. Det finnes idiotiske mannfolk der ute, og det finnes idiotiske kvinner. Deal with it.
Gjest Ironia Skrevet 21. april 2007 #18 Skrevet 21. april 2007 Jeg er så dum at jeg ikke har merket noe.. JEg vet jo ikke om debare var tilfeldig men som han har tilbragt tid med etter at de ble gravide. ::( jeg er så duuuumm ← Du er ikke dum om noen går bak ryggen på deg, men du er dum om du vet at en fyr ikke respekterer deg og fortsetter å være sammen med han. Hvorfor i all verden vil du være med han? Kanskje har han lovet de andre damene mer enn han har lovet deg?
Bvlgari Skrevet 21. april 2007 #19 Skrevet 21. april 2007 (endret) Det blir en ganske heftig høst for ham ihvertfall. På sykehuset annenhver uke. Han kommer til å være på hils med hele personalet før dette er over. Endret 21. april 2007 av Colargol
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #20 Skrevet 21. april 2007 (endret) Eh... hvem er denne fyren egentlig? har han inngått et veddemål om å ha mest avkom innen utgangen av året eller? dette må jo være tull.. Og er det ikke det, må du slutte å si hvor snill han er kjære TS.... ← Jeg skal prøve men det er ikke så lett Så mye merkelig som skjer i denne verden så ser jeg ikke bort fra at dette også kan være reelt… TS: Har du/dere vært i kontakt med familievernkontor? ← Nei, men takk for tipset... Jeg bor på et forholdsvis lite sted og det er bare 3 legekontorer her. Men tror bare hun ene har samme lege som meg.. Men legen hilste på han når jeg sto bak legen og så på noen papirer så han så ikke meg. Hm, om dette faktisk er sant: Han har klart å gjøre to andre enn deg gravide i løpet av kort tid. Tilfeldig? JEG hadde nok ikke ville vært sammen med denne mannen noe mer. Hadde ikke klat å stole på han. Og det med at barnet trenger en mor og en far. Barnet HAR en mor og en far. Uansett om dere ikke bor sammen. Men jeg skjønner hva du mener. ← Jeg har snakket fått snakket litt med han nå og hun ene er ikke langt på vei og burderer å ta abort sa han, mens hun andre er lengere en meg på vei Men jeg mener at barnet har godt av at mor og far bor sammen, for da er begge foreldrene der. Hmmm, samme for meg om dette er oppdiktet eller ikke. Sannheten at slike ting faktisk SKJER! Jeg kjenner selv en godt voksen mann som greide å gjøre tre kvinner gravide rundt den samme tiden. Det er ikke så græla vanskelig, det er ikke verdens største heksekunst å gjøre en dame gravid. Det er heller ikke så græla vanskelig å havne på samme legekontor, eller ha samme fastlege som disse kvinnene. Ikke alle bor i Oslo der du kan velge og vrake blant legekontorer, det finnes kommuner der du har kun en lege, og ferdig med det. Denne fyren endte så klart opp som ungkar igjen, og det synes jeg fyren til TS også bør ende opp som. Så dere kan tro så lite dere bare vil på TS, men drass ikke på dere unnskyldinger som "lite sannsynlig". For det skjer. Det finnes idiotiske mannfolk der ute, og det finnes idiotiske kvinner. Deal with it. ← Takk for støtten varsia. Det er vondt å ikke bli trodd :( Jeg vil jo ikke leve med en som behandler meg dårlig, men det er så vanskelig å gå fra han fordi da vil jeg bli alene mor og det ønsker jeg ikke for barnet mitt Du er ikke dum om noen går bak ryggen på deg, men du er dum om du vet at en fyr ikke respekterer deg og fortsetter å være sammen med han. Hvorfor i all verden vil du være med han? Kanskje har han lovet de andre damene mer enn han har lovet deg? ← Du sier noe der ironia.. Jeg vet ikke hva han har asgt til de andre damene og hvor lebnge han har vært med dem heller... Endret 21. april 2007 av Colargol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå