Gjest Elastica Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Inspirert av tråden om farging av hår - pleier dere å gå til hudpleie, eller er det unødvendig sløsing av penger?
IsaCathrine Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg har de siste årene vært hos hudpleier 3-4 ganger i året.. Startet med litt mer spesielle ting, som før juleball, 17 mai ol. Men nå går jeg dit fordi huden har godt av det..
dront Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Aldri. Men jeg har en grei hud som ikke krever så mye annet enn at jeg ikke tørker den ut.
Skravla Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Regelmessig hver 6 uke +/-. Fordi huden har godt av det og fordi det er så utrolig avslappende og deilig, så jeg har også godt av det.
Gjest Elastica Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Regelmessig hver 6 uke +/-. Fordi huden har godt av det og fordi det er så utrolig avslappende og deilig, så jeg har også godt av det. ← Tiltredes
Karamba Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Ja, går jevnlig til hudpleie. Går ca annenhver måned...
Gjest Fruktfat Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 nei, det gjør jeg ikke. har bare ikke blitt sånn, ikke prioriterer jeg penger til det heller. skal sies at jeg ikke har noen problemer med huden da, fikk tendenser til eksem før (litt derfor jeg ikke har gått og; reagerer på veldig mye), men etter at jeg begynte med aderma fra apotek er alt bra.
Rosenrød Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Jeg går hver sjette uke. Huden min er veldig fin, så jeg gjør det egentlig for å skjemme bort meg selv, synes det er så herlig!
Gjest Jytte Skrevet 21. april 2007 #12 Skrevet 21. april 2007 Har faktisk aldri vært hos hudpleier .. men jeg er veldig nøye med rens og stell av huden selv. Peeler ansiktet hver kveld, bruker gode produkter og utsetter ikke huden for nikotin eller unødig sol .. dessuten passer jeg på å spise masse frukt og grønnsaker ... og drikke masse vann .. Det verste jeg gjør for huden er nok kaffen ... den MÅ jeg ha hver dag
Alexandra Skrevet 21. april 2007 #13 Skrevet 21. april 2007 Jeg går jevnlig til hudpleie, det er kjempe godt å få renset og pleiet huden og det er veldig forbyggende. Blir litt overrasket over at så mange ikke trenger å behandle huden, har tom venninner med flott hud og kjempe lav inntekt som går hver til annenhver måned.
Gjest DyneTryne Skrevet 21. april 2007 #14 Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg går jevnlig til hudpleie, det er kjempe godt å få renset og pleiet huden og det er veldig forbyggende. Blir litt overrasket over at så mange ikke trenger å behandle huden, har tom venninner med flott hud og kjempe lav inntekt som går hver til annenhver måned. ← Hvis de har kjempelav inntekt og samtidig flott hud, synes jeg det er mer overraskende at de går til hudpleier enn at andre ikke gjør det. Endret 21. april 2007 av DyneTryne
dront Skrevet 21. april 2007 #15 Skrevet 21. april 2007 Hvis de har kjempelav inntekt og samtidig flott hud, synes jeg det er mer overraskende at de går til hudpleier enn at andre ikke gjør det. ← Hehe, enig i den. Nå definerer sikkert folk lav inntekt forskjellig, men når jeg har sånn ca 7 500 kr måneden å leve for prioriterer jeg mat og husleie. Får likevel stadig komplimenter for huden min av folk som jobber med sånt. Det er helt sikkert kjempedeilig å unne seg hudpleie selv om man ikke "trenger", jeg synes ikke det er noe galt eller rart med det, men enn så lenge lever jeg lykkelig og harmonisk uten, og unner meg andre ting jeg ser på som luksus.
Wonders Skrevet 21. april 2007 #16 Skrevet 21. april 2007 Ikke i Norge nei! Men når jeg er på ferie, betaler bare 20% av prisen og man får tid til flere behandlinger samtidig. Ikke noe er som manikyr og pedikyr samtidig. 4 pers som jobber. Kult.
Gjest Advena Skrevet 22. april 2007 #17 Skrevet 22. april 2007 Jeg har aldri vært, og har dessverre ikke råd til å gå jevnlig. Men en eller annen gang skal jeg nok gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå