lesti Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hvor mange cm kan jeg gå ned på en månde? Har ti, 10, ja TI cm for masse rundt magen! Med riktig mat og riklig med trening, hva er mest sannsynli at en normal vektig jente kan gå ned?
Gjest Kristin_ Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg har gått ned 13 cm rundt magen, og det har jeg stort sett fått fra trening og små justeringer i kostholdet. Jeg har gått ned mellom 2-3 cm i måneden, sånn omtrentlig. Jeg har dog slanket meg ganske forsiktig, så det er mulig at det går an å gå ned en del mer. Hvis du er plaget med at magen blir oppblåst eller at du har mye vann i kroppen kan det å kutte ned på sukker og hvetemel, og typisk "gassdannende matvarer" hjelpe. Jeg har ikke sjans til å spise hvitt brød, da står magen som en ballong resten av dagen. Salt holder også vann i kroppen, så kan være at en del av det er vann, og ikke fett, og at man ved å kutte i saltet kan gå ned litt på det også. Enkelte har hatt god effekt av typiske "utrenskingskurer" men det har jeg ingen personlige erfaringer med, så jeg kan verken anbefale eller fraråde. Det er en del tråder på forumet om det allerede som du kan sjekke ut. Det er dessverre et deprimerende faktum at magefettet for mange er det aller aller vanskeligste å bli kvitt, i mitt tilfelle også. Det er lite fett på kroppen ellers, men på magen tviholder kroppen på hvert gram. Jeg har likevel gått ned ganske mye. Men dessverre er det ikke revolusjonerende endringer man kan gjøre med kroppen på en måned, man må skynde seg sakte som det så fint heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå