Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Kjæresten gjorde det slutt. Følelsene hans hadde endret seg, og han ville ikke lenger ha et forhold. Jeg er kjempeforelsket, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme over han. For meg er han perfekt. Han har alle de egenskapene jeg vil ha i en mann, og vi passer utrolig bra sammen. Bortsett fra at han ikke vil ha meg. Hva skal jeg gjøre for å komme over han?
fiolen Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 De gangene jeg har vært i lignende situasjoner, har jeg prøvd å gi meg selv minimal tid til å ligge hjemme og deppe. Vær mye sammen med venner og familie, få deg en hobby eller ta et kurs du synes virker interessant. Det gjelder å holde seg opptatt med ting som er positivt for deg. Men det er viktig å huske på at det er lov å være lei seg også, og et brudd er aldri enkelt. Lykke til!
Cata Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Ta tiden til hjelp ← Jepp. Ett skritt ad gangen. I begynnelsen får du bare sørge for å holde deg i gang med det du orker eller må orke som f.eks. jobb eller skole. Hvis du trener jevnlig så er det fint å prøve å holde det i en rutine også. Jeg er uenig i med dem som sier at man "må" komme seg ut og være sosial så snart som mulig. Har du lyst til det er det flott, har du ikke lyst så kan du fint tillate deg å trekke deg tilbake for å sørge en stund. Det er tross alt snakk om en sorgreaksjon og den trenger tid før den avtar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå