Antoinette Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Siden det virker som om "alle" har noia for å kle seg feil i bryllup så kommer mitt forslag til antrekk. Skal i bryllup i Bergen, det står pent antrekk på invitasjonen men vi vet fra brudeparet at det blir litt uformelt. Jeg har en ny kjole i olivengrønn indisk bomull som jeg lurer på om kunne passe. Den har firkantet utrigning, korte puffermer, korsettliv m/ snøring i ryggen med lange bånd som går ned til skjørtekanten som er til midt på leggen. Til kjolen hører det med et underskjørt i stiv tyll som "løfter" skjørtet skikkelig men man kan også bruke kjolen uten underskjørt. Sjal i samme stoff hører til samt grønne sko & veske. Kan jeg satse på denne eller bør jeg velge noe mer i retning av lang glatt kjole med sjal?
øyenstikker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei! Har du ikke et bilde av kjolen, så blir det litt lettere å se den for seg
mamma_mia Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Går sikkert fint med olivengrønn kjole, men litt vanskelig å se den for seg..
*Emma* Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Syns den hørtes fin ut jeg....hvis du ikke føler den blir for fin - siden du sier det er litt uformelt. For den hørtes jo veldig kuul og pyntet ut
Antoinette Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 (endret) Når den er i indisk rynket bomull så er det ikke for fin. Hadde den vært i silke så hadde den blitt litt for voldsom. Men jeg vurderer å droppe det stive underskjørtet i tyll så den ikke blir så volumiøs. Kjolen er ubrukt men ble kjøpt for nesten 3 år siden i en liten butikk i Tsjekkia. Endret 23. april 2007 av Antoinette
*Emma* Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Syns det hørtes veldig fint ut jeg. Så kan du jo som du sier se ann om det er best med eller uten underskjørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå