Gå til innhold

Gjesteantrekk (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det virker som om "alle" har noia for å kle seg feil i bryllup så kommer mitt forslag til antrekk.

Skal i bryllup i Bergen, det står pent antrekk på invitasjonen men vi vet fra brudeparet at det blir litt uformelt. Jeg har en ny kjole i olivengrønn indisk bomull som jeg lurer på om kunne passe. Den har firkantet utrigning, korte puffermer, korsettliv m/ snøring i ryggen med lange bånd som går ned til skjørtekanten som er til midt på leggen. Til kjolen hører det med et underskjørt i stiv tyll som "løfter" skjørtet skikkelig men man kan også bruke kjolen uten underskjørt.

Sjal i samme stoff hører til samt grønne sko & veske.

Kan jeg satse på denne eller bør jeg velge noe mer i retning av lang glatt kjole med sjal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har du ikke et bilde av kjolen, så blir det litt lettere å se den for seg :sjenert:

Skrevet

Går sikkert fint med olivengrønn kjole, men litt vanskelig å se den for seg..

Skrevet

Syns den hørtes fin ut jeg....hvis du ikke føler den blir for fin - siden du sier det er litt uformelt. For den hørtes jo veldig kuul og pyntet ut :)

Skrevet (endret)

Når den er i indisk rynket bomull så er det ikke for fin. Hadde den vært i silke så hadde den blitt litt for voldsom. Men jeg vurderer å droppe det stive underskjørtet i tyll så den ikke blir så volumiøs.

Kjolen er ubrukt men ble kjøpt for nesten 3 år siden i en liten butikk i Tsjekkia.

Endret av Antoinette
Skrevet

Syns det hørtes veldig fint ut jeg. Så kan du jo som du sier se ann om det er best med eller uten underskjørt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...