Gå til innhold

Hvorfor svarer han ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hvorfor_*
Skrevet

Jeg hadde noe på gang med en fyr for 1-2 år siden, men var avvisende uten å vite det eller mene det, og det kokte bort. Vi har ikke hatt kontakt etter det, helt til jeg sendte han en melding for to uker siden, og vi ble da sittende og melde frem og tilbake lenge. Hver melding fra han hadde et nytt spørsmål i seg, liksom. Plutselig fikk jeg ikke flere svar. En uke gikk, og jeg sendte en ny mld, denne gangen med kvitterings-melding. Og nå, en uke senere, har jeg enda ikke fått annen kvitteringsmelding enn at "meldingen kan ikke leveres til Truls". Hva har skjedd? Har han blokkert meg for inngående meldinger, mistet han telefonen like etter den siste meldingen, eller hva kan ha skjedd? :(

Skjønner ikke hvorfor han skulle blokkere meg, når han var så hyggelig i de meldingene han skrev. Hvis han ikke har fått seg kjæreste han ikke ville si noe om, da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Viktor
Skrevet

Vel, jeg har også opplevd at gamle romanser og ekskjærester har tatt kontakt med meg lang tid etter at ballen ble lagt død. Som hovedregel gir jeg ingen returkamper, for det som er historie det er i min verden historie. Er det jeg som har avsluttet forholdet, så er det en grunn til det. Er det hun som avsluttet, så har hun sikkert en grunn til det hun også. At hun vingler og eventuelt ikke benytter muligheten mens hun har den får senere stå for hennes egen regning.

At jeg er hyggelig har ingenting med saken å gjøre. Hyggelig er jeg stort sett mot alle mennesker.

Mulig han har samme forhold til dette som det jeg har..

..Eller så er det rett og slett noe galt med mobilen hans.

Gjest hvorfor?
Skrevet

Og hvorfor kan han ikke bare gi et lite hint om det, da?

Eller bare la være å svare? I stedet for å eventuelt blokke hele mobilen.

Gjest Viktor
Skrevet
Og hvorfor kan han ikke bare gi et lite hint om det, da?

Eller bare la være å svare? I stedet for å eventuelt blokke hele mobilen.

Har du på en eller annen måte gjort til kjenne hvilke intensjoner du har da?

I såfall er det bare to alternative grunner:

A) Han bryr seg ikke.

B) Han er for feig til å si ifra.

Gjest Gjest_hvorfor_*
Skrevet

Nei.

Jeg hadde ingen bestemte intensjoner.

Vi hadde en fantastisk fysisk kjemi, og ja, jeg er selvfølgelig nysgjerrig på om den er der fremdeles.

Gjest Viktor
Skrevet
Nei.

Jeg hadde ingen bestemte intensjoner.

Vi hadde en fantastisk fysisk kjemi, og ja, jeg er selvfølgelig nysgjerrig på om den er der fremdeles.

Da har jo du et par alternativer også:

A) Fortsette å irritere deg over det - uten at det gir deg noen resultater.

B) Drite i det og komme deg videre. Tar han kontakt igjen senere, så ta det derfra.

Å fortsette å sende meldinger er sannsynligvis en fryktelig dårlig løsning uansett. Nå vet han jo at du fortsatt er der ute et sted. La derfor neste trekk være hans. Er han interessert, så tar han forhåpentligvis kontakt.

Skrevet

Null svar = null interesse, med mindre noe spesielt har skjedd.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Null svar = null interesse, med mindre noe spesielt har skjedd.

Jepp.

Skrevet

jeg kan si det med 3 ord

han er ikke innteresert i deg.........5 ord mener jeg

Skrevet
Og nå, en uke senere, har jeg enda ikke fått annen kvitteringsmelding enn at "meldingen kan ikke leveres til Truls". Hva har skjedd? Har han blokkert meg for inngående meldinger, mistet han telefonen like etter den siste meldingen, eller hva kan ha skjedd? :(

Skjønner ikke hvorfor han skulle blokkere meg, når han var så hyggelig i de meldingene han skrev. Hvis han ikke har fått seg kjæreste han ikke ville si noe om, da?

Er vel lite sannsynlig at han har blokkert deg - kanskje han faktisk har mistet mobilen (eller stjålet eller noe) i så fall har han jo kanskje mistet nummeret dit. Det kan jo være hensiktsmessig å sende en melding til om en stund når han sannsynligvis har fått igjen mobilen? Da slipper du jo å gå rundt å lure og det verste som kan skje er at han gir et kjipt svar? Virker ikke som om du er såå involvert i ham enda så det takler du vel?

Skrevet

Det som kanskje er den egentlige greia er vel kanskje uvissheten.

Man vet ikke. Om han ikke er interessert, om mobilen er stålet, for å ta den helt ut.., om han er feig eller what ever.

Uansett. Å sitte der med uvissheten med alle de spørsmåpl det fører med seg er ofte det værste.

Men ikke dermed å forglemme aksepten for at "slik er det bare".... NÅR man har fått muligheten av å forstå det.

Life is a lovely pice of shit. Sometimes,

And thats life...

Gjest Kaya83
Skrevet (endret)

Det går ikke an å blokkere enkelte numre fra inngående kontakt i norsk nettverk, simple as that..

Inlegget er redigert

Mvh. Colargol -moderator

Endret av Colargol
Gjest Gjest 1
Skrevet

Han er ikke interessert i deg. Han tar kontakt selv dersom han er interessert.

Gjest Elastica
Skrevet
Han er ikke interessert i deg. Han tar kontakt selv dersom han er interessert.

Mye som tyder på det, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...