Lise_86 Skrevet 25. april 2007 #21 Skrevet 25. april 2007 Kan jeg bruke lyse rosa,gamlerosa,kremhvit og aprikos farget roser? ← klart du kan... ville kanskje vurdert å ha enten gammel rosa eller aprikos fargede, kan kasnkje kræsje litt??!! eller??? men det hørtes fint ut i hvertfall... lykke til
Gjest Lund Skrevet 28. april 2007 #22 Skrevet 28. april 2007 (endret) klart du kan... ville kanskje vurdert å ha enten gammel rosa eller aprikos fargede, kan kasnkje kræsje litt??!! eller??? men det hørtes fint ut i hvertfall... lykke til ← Du mener det blir penest at jeg tar aprikos,lyserosa,og kremfarget eller lyserosa,gamle rosa og kremfarget? Har noen andere meninger over dette? Endret 28. april 2007 av Lund
*Emma* Skrevet 28. april 2007 #23 Skrevet 28. april 2007 Jeg ville helt klart droppet de aprikose siden de er "orange" i tonen mens de andre er kjølige rosafarger.... Hvis du ser på min (litt lengere opp her) så har vel den det du kaller lyse rosa og litt mørkere enn gammelrosa så kan du bare tenke deg kremefarget inni dre også...å legge noe "orange" inn der tror jeg blir helt feil....
Gjest Lund Skrevet 28. april 2007 #24 Skrevet 28. april 2007 Jeg ville helt klart droppet de aprikose siden de er "orange" i tonen mens de andre er kjølige rosafarger.... Hvis du ser på min (litt lengere opp her) så har vel den det du kaller lyse rosa og litt mørkere enn gammelrosa så kan du bare tenke deg kremefarget inni dre også...å legge noe "orange" inn der tror jeg blir helt feil.... ← Du har nok rett
Gjest Lund Skrevet 28. april 2007 #25 Skrevet 28. april 2007 Jeg ville helt klart droppet de aprikose siden de er "orange" i tonen mens de andre er kjølige rosafarger.... Hvis du ser på min (litt lengere opp her) så har vel den det du kaller lyse rosa og litt mørkere enn gammelrosa så kan du bare tenke deg kremefarget inni dre også...å legge noe "orange" inn der tror jeg blir helt feil.... ← Har du noen blider av aprikose roser?
*Emma* Skrevet 29. april 2007 #26 Skrevet 29. april 2007 Her er det endel Når det er sagt så jeg en bukett engang med knall orange og "sjokkrosa" sammen og det var dødskuult! Skal se om jeg finner bildet.
*Emma* Skrevet 29. april 2007 #27 Skrevet 29. april 2007 Fant en nå med creme, aprikos og rosa...det funket visst fint likevel...selvom det etter minpersonlige mening er litt blast. Bilde av bukett Her er den orange/rosa jeg nevnte I denne tråden er det mange fine buketter
Gjest Lund Skrevet 3. mai 2007 #28 Skrevet 3. mai 2007 Fant en nå med creme, aprikos og rosa...det funket visst fint likevel...selvom det etter minpersonlige mening er litt blast. Bilde av bukett Her er den orange/rosa jeg nevnte I denne tråden er det mange fine buketter ← Nå har jeg bestil blomsterbuketen min
Gjest Lund Skrevet 3. mai 2007 #29 Skrevet 3. mai 2007 (endret) brudebuketen min min ble lyserosa,kremfarget og gamlerosa Endret 3. mai 2007 av Lund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå