Gjest Lund Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 (endret) Hvilke farge er fine til brudebuketten? Trenger tips og bilder.Helst lyse roser ønsker jeg Endret 19. april 2007 av Lund
Mirabella83 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde forsøkt å tenke litt helhet når det gjelder buketten.Velge farger som passer til kjolen din, antrekket til brudgommen og fargene dere vil ha i resten av bryllupet. Vanskelig å si hva som passer akkurat deg og ditt bryllup. Men det finnes massevis av farger på roser. Og jeg synes roser er fantastisk romantisk! Lykke til!
Mrs B Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg skal ha champagnefargede roser!! Endret 19. april 2007 av Brud
♥Mirella♥ Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Det går også an å tenke litt på betydningen av fargene, f.eks gult tror jeg symboliserer sjalusi osv.. så gult er kanskje ikke å foretrekke i brudebuketten. Og så kan du jo kombinere flere farger, jeg liker f.eks hvitt og rosa. Er enig med hun over her at det er fint at det er en helhet med fargene i bryllupet, at ikke invitasjonene er røde, bordkortene blå, brudebuketten lilla og slipset til mannen oransje liksom:) er en tråd her med masse fine bilder av brudebuketter:)
090607 Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal ha hvite roser (eller kremfargede, alt ettersom man ser det...) http://www.svartbrud.se/Galleri.asp?cat=2&ImgID=29&BrudID=55
øyenstikker Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Vårt fargetema er hvit, grønt, sølv og glass. Jeg skal ha hvite roser og masse glassperler i min bukett
mamma_mia Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal ha hvite og ferskenfargede roser.. Disse fargene går igjen på antrekket til brudepiken også
mowgli Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal også ha roser og fallt pladask for denne buketten jeg så i en annonse på Finn.no Jeg skal ha litt mørkere roser bare.
~Minni~ Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg skal også ha roser og fallt pladask for denne buketten jeg så i en annonse på Finn.no Jeg skal ha litt mørkere roser bare. ← Åhh, den var helt nydelig. Akkurat noe sånt jeg vil ha også :-D Endret 20. april 2007 av ~Minni~
Modesta Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal ha dyp røde roser, med noen glitterstener i. På bildet så stenen ut som dugg dråper Har funnet mest insirasjon på wiggyflovers.com og stoneblossom.com Det var på stoneblossom jeg fant den jeg vil ha
*Emma* Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 Jeg hadde to farger m rosa roser. I USA kalte de den soft og medium pink. Her er bilde av meg (igjen) med buketten min.
M.G.E Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 jeg skal ha hvite roser uten for mye grønt, sok skal pyntes med sort ståltråd og sorte perle..tror det blir mega fint..skulle være noen ndre hvite blomster også..husker bare ikke hva
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2007 #13 Skrevet 23. april 2007 Jeg skal ha champagnefargede roser av typen renate.
marsy Skrevet 23. april 2007 #14 Skrevet 23. april 2007 jeg hadde kremfargede og gyllen-oransje + liljer og orange gerbera (?)
-Alvildebrud- Skrevet 23. april 2007 #15 Skrevet 23. april 2007 jeg hadde kremfargede og gyllen-oransje + liljer og orange gerbera (?) ← Åhh Bilde?
Irmelinn Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 Tenker dere på hvilken farge som betyr hva eller tar dere den fargen som dere liker? Personlig så bryr jeg meg ikke så mye om hva fargene betyr og jeg tror ikke flertallet av de som kommer i bryllupet vet dette heller. Jeg tar den fargen jeg liker og som passer til resten av bryllupet
~Minni~ Skrevet 24. april 2007 #17 Skrevet 24. april 2007 Tenker dere på hvilken farge som betyr hva eller tar dere den fargen som dere liker? Personlig så bryr jeg meg ikke så mye om hva fargene betyr og jeg tror ikke flertallet av de som kommer i bryllupet vet dette heller. Jeg tar den fargen jeg liker og som passer til resten av bryllupet ← Jeg tar den fargen jeg (med godkjennelse fra forlovede ) liker
*Emma* Skrevet 24. april 2007 #18 Skrevet 24. april 2007 Tok fargen jeg liker best - samtidig tror jeg at jeg hadde hatt problemet m å velge gul (om det var den fargen jeg likte) fordi jeg alltid har hørt at det symboliserer sjalusi og falskhet.....
Lise_86 Skrevet 24. april 2007 #19 Skrevet 24. april 2007 jeg vil ha dyp røde roser med liljekonvall mellom på en måte... skal også bruke dette som tema, så forloveren min og brudepikene skal ha dyp røde kjoler, og mannen min skal ha dyp rød vest og slips... skal også ha dette som tema på festen etterpå, så det virker gjennomført
Gjest Lund Skrevet 24. april 2007 #20 Skrevet 24. april 2007 jeg vil ha dyp røde roser med liljekonvall mellom på en måte... skal også bruke dette som tema, så forloveren min og brudepikene skal ha dyp røde kjoler, og mannen min skal ha dyp rød vest og slips... skal også ha dette som tema på festen etterpå, så det virker gjennomført ← Kan jeg bruke lyse rosa,gamlerosa,kremhvit og aprikos farget roser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå