Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel - ganske enkelt spørsmål. Hvis du fikser på hårfargen din, gjør du det selv eller hos frisør? Og med farge mener jeg alt fra stiping, bleking, minicolor - altså alt som har med hårfargen å gjøre. Eller har du din naturlige hårfarge? Jeg har inntrykk av at de fleste farger håret sitt på en eller annen måte, men kanskje tar jeg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri farget håret på noen som helst måte.

Skrevet

Ja, jeg farger det hjemme stort sett. Synes det blir bra resultat, farger det mørkt så risikoen er ikke så veldig stor (har iallefall blitt bra resultat til nå).

Eneste er at jeg er så lei brunfarger med rødtoner, er det ikke mulig å få en farge som bare er brun? Skulle vel gjerne gått til frisør for det da.. :sjenert:

Gjest StockDama
Skrevet

Trur Vita selger noen brunfarger som er mer kalde, gjør det hvertfall her.

og til ts: farger håret hjemme, en slags rødfarge, litt sær, men ifølge frisøren har jeg vært veldig flink til å velge en farge som passer hudfargen min flott..så jeg er fornøyd.

Skrevet

Jeg pleier å ta en minicolor ca 3-4 ganger i håret for å friske opp min naturlige hårfarve. Hender at jeg tar en som det er litt rødt i, men det vises som regel ikke så godt.

Skrevet

Farger håret hos frisøren.. Det har jeg gjort de siste 10- 12 åra

:)

Skrevet

Farger alltid håret hos frisøren.

Har altfor mange dårlige erfaringer med hjemmefarging... :forvirret:

Skrevet
Farger alltid håret hos frisøren.

Har altfor mange dårlige erfaringer med hjemmefarging... :forvirret:

Samme her.

Gjest Bodillen
Skrevet

Farger det hos frisøren. Det er bare glansvask jeg tør å ta hjemme.

Skrevet

Farver hjemme. Ikke noe stor heksekunst å få til godt resultat når man er mørk.

Skrevet

Farger det mest hjemme. Må ta ettervekst 1 gang pr måned, og synes det blir for dyrt hos frisør rett og slett. Farger hos frisøren noen ganger, spesielt hvis jeg skal ta striper

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hos frisør. Jeg tar ikke sjansen på å ødelegge håret mitt på egen hånd ;)

Skrevet

Farger hjemme. :)

Skrevet

Farger/toner det selv fordi jeg gikk lei av frisører som aldri hørte etter når jeg sa at de ikke skulle bruke farge/toning med rødt i fordi håret mitt har rødpigmenter fra før og derfor blir veldig rødt. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har fått tørket håret etter fargingen og i speilet bak meg har sett en skyldbetynget frisør meddele at "jeg tok i litt rødt likevel, jeg..." :frustrert:

Er ganske mørk og bruker farge/toning nært opp til min egen og har aldri mislyktes.

Skrevet

Har tatt minicolour hos frisør en gang og var fornøyd med det, men har i ettertid farget det selv. Synes det er litt vel dyrt å farge hos frisør når jeg likevel bare skal friske opp nyansen litt. Dessuten går jeg litt for sjelden til frisøren...

Pleide aldri å farge håret før, men håret har blitt mørkere og litt kjedeligere i fargen de siste årene (kanskje fordi jeg bor et sted hvor somrene er kalde og jeg ikke får solbleket det?), så det gjør seg med en oppfriskning.

Skrevet

Farger hjemme. Har en venninne som er veldig glad i å leke frisør. :)

Skrevet

Når jeg var mørkere i håret pleide jeg å farge det selv. Men etter noen uhell som resulterte i grønt og gult hår så går jeg nå til frisøren for å stripe det...

Skrevet

Pleier å farge håret hos frisør, men nå siste gangen brukte jeg toning hjemme... Har fått kjempe langt hår, og det er så dyrt å farge det hos frisøren. Har farget håret mange ganger hjemme også så det er jeg ikke så redd for. Men det eneste er at jeg klør i hodet ved hjemmefarging, og fargen er ikke så holdbar. Men fikk ganske bra resultat med den nye toningen fra Loreal, uten amoniakk! Brukte en brunfarge som ble kjempe fin (ikke rødaktig)....tror d er mørkebrun

Skrevet

Før farget jeg hjemme, men nå farger jg hos frisør. Da kan jeg må masse fine striper ;)

Skrevet

Ja det er stripene som blir bra hos frisør.... Og det gjør håret litt mer spennende. Har brukt sånn farge med striper og hårfarge i én hjemme, og det var IKKE noe bra. Stripene ble oransje, og det blir de aldri hos frisøren min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...