Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest beekeeper
Skrevet

prøver å vokse leggene nå, men den vil da ikke stivne? er ingen vits i å rive av, fordi voksen er bare seig og klissete! :tristbla:

Bruker bodyshop sin sugarring siden veet sin fungerte på akkurat samme måte..

Hjelp noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meningen at voksen skal stivne? Trodde den skulle være seig og klissete jeg... :klø:

Gjest beekeeper
Skrevet

ja, men når jeg drar av kommer det ingen voks med eller ingen hår!! :forvirret:

må være noe jeg gjør feil da..

Skrevet

Jeg er ingen voks-ekspert, men når jeg har prøvd det så har det ikke funka så bra.. En del jeg kjenner også som har testet varm voks fra Veet, og det har ikke vært så veldig vellykket. Men kanskje noen andre er mer bevandret i voks-jungelen..?

Skrevet

Jeg har hatt litt forskjellig av voks, og det har fungert bra. Akkurat nå har jeg en som skal varmes opp. Voksen legges på i tynt lag - med hårretningen. Stryk på papirremsen (eller hva det nå er)Trekk fort av - mot hårretningen.

Pleier å fungere greit, men ikke ta for tykt lag med voks :)

Gjest beekeeper
Skrevet
Jeg har hatt litt forskjellig av voks, og det har fungert bra. Akkurat nå har jeg en som skal varmes opp. Voksen legges på i tynt lag - med hårretningen. Stryk på papirremsen (eller hva det nå er)Trekk fort av - mot hårretningen.

Pleier å fungere greit, men ikke ta for tykt lag med voks  :)

Får det ikke til :tristbla:

Skrevet

Hvis du har varmet voksen for mye blir den ødelagt, og hvis du får vann i den...

Skrevet

Voksen skal ikke stivne nei. Jeg bruker varm voks fra Veet (den i krukke) og synes den funker kjempebra!

Det er viktig å ha helt ren og tørr hud, pudre den gjerne med litt talkum eller noe. Og så må du ha litt lengde på hårene. Smør på et tynt lag, gni stripsen godt inn med hårretningen og trekk den av med en gang, kjapt som f... og mot hårretningen. Når du drar den av, skal du ikke dra den opp/ut fra kroppen i en 90graders vinkel, men langs leggen på en måte (noen som forsto den forklaringen? :ler: ). Og hold huden helt stram på de områdene den ikke er det.

Tok en del trening før jeg fikk det til og!

Skrevet

Veet si varm voks jeg har da:

1. stryk på ett tynt lag ordentlig varm voks MED hårene

2. Legg på papirbiten, med hårene og press den godt på. La det være igjen 5 cm av papiret hvor det ikke er voks.

3. Hold igjen huden på nedsiden av voksen med den ene hånda

4. Dra papiret opp med den andre hånda, fort, og rett over voksen (altså, ikke dra den utover, men opp langs benet eller hvor du vokser).

Dette funker bra for meg.. Noen ganger kommer ikke (all) voksen med, men da bare legger jeg på nytt papir og trykker det på litt hardere..

Skrevet

Voks som man må varme opp selv er noe dritt. Har aldri fått det til å funke.

Skrevet

Jeg bruker Moom varmvoks og den funker fint. Hårene forsvinner med litt smerte :)

Gjest Colubra
Skrevet
Jeg bruker Moom varmvoks og den funker fint. Hårene forsvinner med litt smerte :)

Får man fortsatt kjøpt moom i norge? Jeg har lett etter det, men eneste stedet jeg kommer fram til som har det er en helsekostbutikk i danmark :(

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg varmer min et halvt min på 650 grader i mikroen, smører et tynt lag på, og gnikker og gnir den tøybitvoksesaken på i 10 sek, lar den sitte et halvt min før jeg røsker den av. Det funker det :) Men har du lange nok hår?

Bruker også sugaring.

Skrevet
Får man fortsatt kjøpt moom i norge? Jeg har lett etter det, men eneste stedet jeg kommer fram til som har det er en helsekostbutikk i danmark :(

Neii jeg kjøpte min på internett..

Skrevet

Jeg kan ikke vokse leggene - hårene er for tynne selv når de er lange. De bare ryker. Kan vokse bikinilinje etc da - men har nå kjøpt epilator, den tar leggene også.

Voksen skal ikke bli hard. En type brasilian til hjemmebruk jeg har prøvd skulle det, men ikke vanlige varmvokser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...