Gjest Tweek Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jepp, jeg elsker den og jeg vil ikke gå 10 dager uten mens SN sender den til meg. Jeg gidder heller ikke bestille for at den kanskje går tom neste uke.
Gjest Blanca Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Ikke en gang jeg skjønner hva TE er, og jeg føler jeg har oversikt over det meste innen velvære og stæsj .
Gjest Blanca Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Touche Eclat? (sp?) ← Aha! Sikkert denne, ja. Det er helt umulig å si når den er tom. Jeg bruker min hver dag litt her og der, og har min penn ca. 4 måneder.
Gjest Tweek Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Ok, ja jeg vet dert var et teit spm. men når du ser over spm-historien min så er det noe å klø seg i lusa etter?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Jeg leste at du ikke ville gå ti dager uten menstrasjon - ikke at du ikke ville gå ti dager uten sminkegreia.
MissJenny Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 hvis det er Touche eclat du mener, så er den tom når du ikke lenger kan trykke på den... da får du ikke trykket ned knappen og du kjenner det tydelig...
Vildemor Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Jeg skjønner INGENTING på denne tråden.. Føler meg i grunn bare dum, men..
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 19. april 2007 #13 Skrevet 19. april 2007 :klø: hva er detta for no da? Føler meg rimelig grønn her gitt
Pimbila Skrevet 19. april 2007 #14 Skrevet 19. april 2007 Du kan vel bestille en ny nå selv om den andre ikke er helt tom? Den har jo litt holdbarhet.
Gjest Tanita Skrevet 19. april 2007 #15 Skrevet 19. april 2007 Jeg begynte å merke det ca 2 uker før den ble helt tom jeg, det kom mindre ut på børsten.
Gjest Tweek Skrevet 20. april 2007 #16 Skrevet 20. april 2007 Jeg leste at du ikke ville gå ti dager uten menstrasjon - ikke at du ikke ville gå ti dager uten sminkegreia. ← hvis det er Touche eclat du mener, så er den tom når du ikke lenger kan trykke på den... da får du ikke trykket ned knappen og du kjenner det tydelig... ← Takk Jeg skjønner INGENTING på denne tråden.. Føler meg i grunn bare dum, men.. ← Jeg tror ikke du er den eneste Du kan vel bestille en ny nå selv om den andre ikke er helt tom? Den har jo litt holdbarhet. ← Nei for jeg vil ikke det. Jeg begynte å merke det ca 2 uker før den ble helt tom jeg, det kom mindre ut på børsten. ← Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå