Endlessly Skrevet 19. april 2007 #1 Del Skrevet 19. april 2007 Har skjønt at det er en del ting hver enkelt kan bidra med for at jorden skal få det litt bedre, men er så mye informasjon der ute at jeg, ikke vet helt noenting egentlig. Noen som har konkrete tips som kan gjøre livet mitt litt grønnere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 19. april 2007 #2 Del Skrevet 19. april 2007 - Sortere søppel (matavfall, papir, metall, glass plast) - Bruke mer kollektivtransport - Fly mindre - Spis mer økologisk - Bruk så lite som mulig av engangsbrukvarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 19. april 2007 #3 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg er ingen miljøekspert, men jeg vet at dette vil hjelpe: Reise mer kollektivt, helst med tog eller trikk der hvor det er mulig Reise mindre med fly Kjøpe færre ting av bedre kvalitet i stedet for en masse billige ting Kjøpe brukte ting i stedet for nye Resirkulere glass, papir, plast, osv. Kjøpe svanemerkede renholdsprodukter Spise mindre kjøtt Gi bort opplevelser som teater, kino, restaurantbesøk, osv. i gave i stedet for ting (med mindre du vet at den du skal gi gave til virkelig ønsker seg en bestemt ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endlessly Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 19. april 2007 Tusen takk for raske og gode svar Ikke så vanskelig å gjøre disse tingene i hverdagen heller, må bare huske alt. Fant på en ting selv også, unngå å kjøpe ting som er porsjonspakket og ikke trenger å være det, vasketabbeletter kjeks osv. Må da skape masse masse søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillesøster_* Skrevet 27. juli 2007 #5 Del Skrevet 27. juli 2007 Ser dette er et gammelt innlegg, men jeg er ny her... Hvis du leter etter tips om hvordan du kan leve miljøvennlig, så er nettsiden til Grønn hverdag veldig fin: www.gronnhverdag.no Der er det handletips, "test deg selv" og mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå