Gå til innhold

kjøpte meg nye sko i forigårs

Anbefalte innlegg

Gjest TaraTarantell
Skrevet

i forigårs kjøpte jeg meg to par nye sko.

begge fra samme merke bronx. jeg bruker egentlig 37-38. da jeg kjøpte dem slang nesten 37 på foten så jeg gikk for den siden jeg nesten mista størrellse 38.

men nå i dag fikk jeg dem nesten ikke på meg. det er lakksko.

vier ikke de seg ganske mye ut?

kjøpte lakksko i usa for tre år siden, og de er i 37. de slenger på foten nå og satt som støpt på før.

uffffff. rart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjj, skummelt..

Føttene dine vokser myye i løpet av natta.. ;)

Neida, hmm, prøv å gå de mer ut? Kanskje vanskelig om du ikke får de på deg da :P

Skrevet

Føttene hovner opp når de er varme, så kanskje det er derfor..

Skrevet

Ja, det er sikkert varmen, men man burde kjøpe en strl mindre i patent faktisk. de vider seg veldig ut. Så ingen grunn til bekymring.

Skrevet

Du har ikke vann i kroppen innimellom da? Jeg kan nesten gå opp en skostrl på noen timer av plutselige vannansamlinger.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Du har ikke vann i kroppen innimellom da? Jeg kan nesten gå opp en skostrl på noen timer av plutselige vannansamlinger.

Samme her. Ellers kan det være at du bare var varm som Micha skrev? :)

Skrevet

Føttene mine forandrer seg veldig i str. i løpet av en dag. Om morgenen er jeg alltid litt hoven i føttene, så blir det bedre utover dagen.

Har du ikke brukt dem ute, kan du vel bytte dem, om de er like små hele tiden. Det kan hjelpe å bruke nylonstrømper også, da synes jeg alltid sko kjennes større ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...