Gjest TaraTarantell Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 i forigårs kjøpte jeg meg to par nye sko. begge fra samme merke bronx. jeg bruker egentlig 37-38. da jeg kjøpte dem slang nesten 37 på foten så jeg gikk for den siden jeg nesten mista størrellse 38. men nå i dag fikk jeg dem nesten ikke på meg. det er lakksko. vier ikke de seg ganske mye ut? kjøpte lakksko i usa for tre år siden, og de er i 37. de slenger på foten nå og satt som støpt på før. uffffff. rart
taliee Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Åjj, skummelt.. Føttene dine vokser myye i løpet av natta.. Neida, hmm, prøv å gå de mer ut? Kanskje vanskelig om du ikke får de på deg da
Mischa Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Føttene hovner opp når de er varme, så kanskje det er derfor..
Snasen Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Ja, det er sikkert varmen, men man burde kjøpe en strl mindre i patent faktisk. de vider seg veldig ut. Så ingen grunn til bekymring.
kitekatt Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Du har ikke vann i kroppen innimellom da? Jeg kan nesten gå opp en skostrl på noen timer av plutselige vannansamlinger.
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Du har ikke vann i kroppen innimellom da? Jeg kan nesten gå opp en skostrl på noen timer av plutselige vannansamlinger. ← Samme her. Ellers kan det være at du bare var varm som Micha skrev?
loffen Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Føttene mine forandrer seg veldig i str. i løpet av en dag. Om morgenen er jeg alltid litt hoven i føttene, så blir det bedre utover dagen. Har du ikke brukt dem ute, kan du vel bytte dem, om de er like små hele tiden. Det kan hjelpe å bruke nylonstrømper også, da synes jeg alltid sko kjennes større ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå