Gjest Duchess Skrevet 3. mars 2003 #1 Skrevet 3. mars 2003 Ganske nøyaktig hver 3 mnd er jeg sterkt plaga av sopp. Yoghurt naturell virker jo som en billig løsning- men fungerer det egentlig ? Og hvor mye skal man sprøyte på plass ? Hvor ofte og over hvor mange dager ? Det må jo bli et skikkelig klin ?
Cilla Skrevet 3. mars 2003 #2 Skrevet 3. mars 2003 Jeg brukte en 10 ml sprøyte og sprøytet inn, litt søl ja, men legg en handduk under deg! Jeg gjorde dette tre kvelder jeg og har aldri hatt sopp siden (1-2 år). Billig og bra! Brukte kald youghurt jeg så det var kaaaaldt!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #3 Skrevet 4. mars 2003 Man kan visstnok også bruke kamillete (!) mot tilbakevendende soppinfeksjoner. Har ikke prøvd, men det er infeksjonshemmende.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #4 Skrevet 4. mars 2003 Vivag melkesyrekapsler er veldig fine- og ikke så sølete som yoghurt. Milla
Gjest Duchess Skrevet 5. mars 2003 #5 Skrevet 5. mars 2003 Har kjøpt yoghurten nå da, nå er det bare å få tak i et eller annet å få det på plass med....
Madison Skrevet 5. mars 2003 #6 Skrevet 5. mars 2003 Mener å ha lest her på kg at man kan bruke en tampong..?? !
Gjest aline 3000000000000 Skrevet 5. mars 2003 #7 Skrevet 5. mars 2003 Hei! Følgended har funket for meg: * Bruk "hotpants" TRUSER i bomull i stedet for string truser. Kan fint brukes under trange bukser, da det ikke vises noen kant som med vanlige truser. Har selv funnet en del på H&M og Lindex, slik at du slippere å ruinere deg. * Bland Aloe vera gel (som du kan kjøpe på Vita, de store flaskene med pumpefunksjon) med et par dråper tea tree oil (KJØPES PÅ HELSEKOSTEN). Deretter trerkker du massen/blandingen oppi en n sprøyte (kjøp på apoteket) og press det inn i sjeden. Dette føles deilig nedkjølt og fumker som bare det. Dette er båded billig og enkel løsning. Aloe veraen og tea tree oljen kan ndu bruke til mange ting. Det pleier å holde med å gjøre dette tre kvelder på rad, for å bli kvitt plagene. Fant på denne blandingen, etter at jeg hadde kjøpt noen tuber, som var ferdigblandet med denne blandingen( vita, het vaginal gel). Da de sluttet å selge disse, må jeg finne en nalternativ løsning. Håper du blir kvitt plagene, for jeg vet altfor godt hvor vondt det gjør. Anbefaler hvertfall å prøve mine råd, for det funket for meg.
ragnalina Skrevet 5. mars 2003 #8 Skrevet 5. mars 2003 det fins en tampong som skal inneholde de samme melkesyrebakteriene som i vivagkapslene, og være med på å forebygge soppinfeksjoner. Tampongene heter Ellen og det er mulig å bestille dem på internett på Ellen.se.
Gjest Duchess Skrevet 5. mars 2003 #9 Skrevet 5. mars 2003 den sprøyta, heter den noe spesielt eller skal jeg bare spørre etter ei sprøyte uten spiss ? :o
Cilla Skrevet 5. mars 2003 #10 Skrevet 5. mars 2003 tror vi kaller det engangssprøyte, selges på apotek. jobber på sykehus så knabbet en der.
Gjest ailine 30000000000000 Skrevet 5. mars 2003 #11 Skrevet 5. mars 2003 Hei igjen! Bare spør etter en vanlig sprøyte uten spiss. Jeg tror jeg har valgt en av de største sprøytene (5ml, er ikke helt sikker). Det er best med stor sprøyte for å få sugd opp massen/blandingen lettest.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #13 Skrevet 5. mars 2003 Tenk om noen av de som tapper Yoghurt på Tine Meierier leser denne tråden Milla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå