shopgirl Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hi-hi...vel det gjør jeg! har nå fire kg igjen til målet..og det skal jeg visst rekke på 6 uker... Er ved godt mot og håper at det går altså! spiser sunt og trener og prøver å styre unna godteri..lurer litt på å finne en eller annen "vidunder kur" nå som det nærmer seg også! Enn dere da? kunne kanskje motivere hverandre litt hvis vi er flere her?
mamma_mia Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Slanker meg ikke, men prøver å tenke litt på hva jeg spiser og går endel turer for å se bra ut.. Har litt ekstra på magen etter jeg fikk barn som ikke vil bort, og jeg som hadde så flat mage før
mamma_mia Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Greit med korsett under kjolen da for å få en slankere figur
Mrs B Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg holder også på å slanke meg før bryllupet, men har nok ingen "vidunderkur".. Men håper å gå ned noen kilo, har ca 2 1/2 mnd på meg.. Ikke snakk om så mye, litt rundt magen!
Modesta Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg også prøver å være bevisst på hva jeg putter i meg, og prøver å få gått en del tur. Klarer ikke å motivere meg helt for trenings studio, så da blir det turer og hjemme yoga Men har som mål å gå ned noen kilo til bryllupet. Har heldigvis noen måneder på meg, for er ikke før i september
Arkana Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Nei, det ville vært dumt hvis kjolen ikke passer.
shopgirl Skrevet 19. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2007 Har også mest på magen etter disse to små trolla mine som har vært der og vida den godt ut...hi-hi
naley Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 jeg går på lav-karbo! er man flink kan man klare å gå ned 3,5 kg ei uke. Håpe jeg kommer litt
*Emma* Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 Jeg gikk ned 13kg på 10 uker med Vektklubben på VG sommern 2005. Verdt hver krone det kostet! Følger du kcal inntaket du fårog fører dagbok på Vk er jeg nesten sikker på du klarer 4kg på 6 uker....
shopgirl Skrevet 20. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2007 Jeg gikk ned 13kg på 10 uker med Vektklubben på VG sommern 2005. Verdt hver krone det kostet! Følger du kcal inntaket du fårog fører dagbok på Vk er jeg nesten sikker på du klarer 4kg på 6 uker.... ← Oi det var bra Emma!!! Ja har lurt litt på det... har gått ned 6 kg "alene" men stoppet opp nå altså!
*Emma* Skrevet 20. april 2007 #13 Skrevet 20. april 2007 Ja man kommer jo før eller siden til et platå og da er det lett å gi opp...føler jeg ihvertfall. I vektklubben syns jeg det var veldig motiverende at man fører dagbok over matinntak/trening. Jeg ville ikke spise for mye for da måtte jeg skrive det innog søylene mine føk i været....nåsom jeg prøver å bare gå ned bittelitt på egen hånd er det mere sånn...ja en liten is går vel greit
nygarda Skrevet 20. april 2007 #14 Skrevet 20. april 2007 Har prøvd i det siste året, trent og spist relativt sunt. Ikke de helt store resultatene enda, men nå blir det en innspurt de siste månedene og da håper jeg det vises mer!
lille sørland Skrevet 21. april 2007 #15 Skrevet 21. april 2007 Jeg går på Grete Roede. På 5 uker har jeg gått ned 8 kilo. Fortsetter med dette fram til bryllupet 7. juli, og håper jeg fortsatt klarer å gå ned noen kilo. Kjolen kan jo syes inn 2 str minst så det ser jeg ikke på som noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå