Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke.

jeg ser "dere" overalt. "Dere" går der enda med boots utenpå støvlettene, og catalinajakker (fake selvfølgelig) i skinn til en hver anledning.

alle går sånn. ja, nesten alle.

hvorfor ikke spe på med farger, noen sko du egentlig liker men ikke tør å gå i litt mer farger og gjøre mer ut av seg selv sånn?

Hvorfor må "vi" alle være så jævla like?

og slutt å hoppe på ellos for sødern!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utdyp.

Ja, jeg kjeder meg... :sjenert:

Gjest TaraTarantell
Skrevet

veldig enig. jeg er ganske radikal i forhold til andre.

orker ikke å se ut som en uniformert dame.

Skrevet

Det er vel ikke alle som er like sykelig opptatt av mote som deg da. Som kun kan gå med et plagg i ei uke før du mener at det er helt ut.

Synes folk bør få kle seg i det de liker jeg, selv om det var in for et år siden.

Gjest Peachbud
Skrevet (endret)

Å? Jeg sverger på at jeg aldri har sett dem du snakker om. Boots utenpå støvlettene må da være veldig upraktisk. ;)

Endret av Peachbud
Skrevet

Jeg liker ikke å skille meg nevnverdig ut.

De som skiller seg ut blir jo slaktet i tråder her for at de "fortsatt bruker bukser med bootcut", "bruker leopardmønstrede klær", "bruker crocs (med sterke farger)" etc. :tommelsmil:

Skrevet

jeg skjønner meg ikke på folk som bruker energi på å irritere seg over hvordan andre går kledd...

personlig prøver jeg faktisk å unngå trendene (døgnfluene), for jeg ønsker å ha en garderobe som passer for enhver anledning -også til neste år. Hva andre måtte mene om det er meg revende likegyldig.

forresten, hva er en catalinajakke? aldri hørt om det, jeg..

Skrevet

Jeg ser da mange som kjører sin egen stil ! Du kritiserer jo bare et fåtall her. Jeg ser faktisk de færreste som går kledd sånn som du beskriver. Catalinjakker vet jeg ikke hva er, så det kan ikke være så uhorvelig mange som går med det, når andre her heller ikke har hørt om det.

Og enten har jeg misforstått hva boots er, eller så må man ha noen enorme noen for å få dem utenpå støvlettene. Da skiller man seg iallfall ut! ;)

Skrevet
Og enten har jeg misforstått hva boots er, eller så må man ha noen enorme noen for å få dem utenpå støvlettene. Da skiller man seg iallfall ut! ;)

:legrine:

Skrevet

Jeg er faktisk fullstendig enig med Snasen C.

Ja, jeg er overfladisk og opptatt av mote, og jeg bruker mye energi på å irritere meg over hva andre kler seg i. Sikkert flere hundre kalorier daglig.

Jeg følger med på moten og plukker ut de elementene jeg liker og som passer min stil, og skiller meg derfor ofte ut. Ikke nødvendigvis fordi jeg følger de mest radikale trendene, men fordi alle andre kler seg så vanvittig kjedelig i forhold! Skal ikke mer enn et par røde lakksko til før folk reagerer med sjokk.

MEN nå liker jeg jo litt oppmerksomhet da, det hadde kanskje vært like kjipt om alle hadde vært superstilige. Sålenge folk vil uniformere seg i beige og følge "trendene" som er så gamle, oppbrukte og ufarlige at de har dukket opp på Cubus, så gjør det jo det ganske lett for oss andre å fremtre som modellaktige, supertrendy, stilfulle og naturlige midtpunkt ;)

Men det hadde vært gøy og inspirerende og sett litt flere med mer vågal stil rundt omkring.

• Liker 1
Skrevet
Å? Jeg sverger på at jeg aldri har sett dem du snakker om. Boots utenpå støvlettene må da være veldig upraktisk. ;)

:hoho:

Skrevet

Det eneste jeg irriterer meg over er folk som går med feil BH-størrelse (og det er mange).

Gjest -eline-
Skrevet
Det eneste jeg irriterer meg over er folk som går med feil BH-størrelse (og det er mange).

Men det er jo stort sett fordi det er umulig å få tak i rett størrelse i kjedebutikkene.

Skrevet
så gjør det jo det ganske lett for oss andre å fremtre som ... naturlige midtpunkt ;)

Men det hadde vært gøy og inspirerende og sett litt flere med mer vågal stil rundt omkring.

Blant folk jeg kjenner er det ikke nødvendigvis de mest trendy i klesveien som er naturlige midtpunkt - det har mer med sosiale evner å gjøre. Folk kan også være både hyggelige og interessante selv om de kler seg streit. Utover det synes jeg også mange kler seg veldig kjedelig og uniformert, men synes ikke det er så opplagt at løsningen er "å følge med på trendene". Er derimot en tilhenger av personlig smak og stil, og skiller meg nok bittelitt ut selv (egentlig fordi jeg virkelig ikke kler "standard" plagg og farger).

Skrevet
Det er vel ikke alle som er like sykelig opptatt av mote som deg da. Som kun kan gå med et plagg i ei uke før du mener at det er helt ut.

Synes folk bør få kle seg i det de liker jeg, selv om det var in for et år siden.

Hvordan sykelig opptatt? Gammel bruker med nytt nick her merker jeg. ;)

Utdyp (takk HuIsvingen, jeg skal gjøre det også). Hva vet du om hvor ofte jeg bruker klærne mine? Snakk om å være snever. Heia det.

Nei jeg har planer om å fengsle de som ikke er litt mer vågale på motefronten jeg.

Men du shopper på ellos ,eller var det josefsons? :legrine:

Skrevet
Jeg liker ikke å skille meg nevnverdig ut.

De som skiller seg ut blir jo slaktet i tråder her for at de "fortsatt bruker bukser med bootcut", "bruker leopardmønstrede klær", "bruker crocs (med sterke farger)" etc.  :tommelsmil:

jeg vet. jeg snakker ikke at man nødvendigvis må gå for det som er in, men la oss si at man finner masse kule plagg som man egentlig ikke syns er "en selv". Mange lar vær å kjøpe det da de ikke tør eller vil (som gjelder deg b.l.a) å stikke seg ut sånt.

Hvorfor skal man i det hele tatt bli beglodd hvis man staser seg opp litt eller kler seg i bootcut f.eks?

Bruker da fremdeles bootcut og jeg.

Skrevet

'det og. det må være smertelig ubehagelig å ha fire pupper på sleng.

Skrevet
jeg skjønner meg ikke på folk som bruker energi på å irritere seg over hvordan andre går kledd...

personlig prøver jeg faktisk å unngå trendene (døgnfluene), for jeg ønsker å ha en garderobe som passer for enhver anledning -også til neste år. Hva andre måtte mene om det er meg revende likegyldig.

forresten, hva er en catalinajakke? aldri hørt om det, jeg..

Nei, men ingen har bedt deg skjønne det heller.

Ja, du kjører emostilen og den slags? der er det jo mye sort. går jo til alt :smilbla:

Catalinajakka... her har du en catalinajakke for menn. fant ikke noe annet.

http://images.google.no/imgres?imgurl=http...l%3Dno%26sa%3DG

Skrevet
Jeg er faktisk fullstendig enig med Snasen C.

Ja, jeg er overfladisk og opptatt av mote, og jeg bruker mye energi på å irritere meg over hva andre kler seg i. Sikkert flere hundre kalorier daglig.

Jeg følger med på moten og plukker ut de elementene jeg liker og som passer min stil, og skiller meg derfor ofte ut. Ikke nødvendigvis fordi jeg følger de mest radikale trendene, men fordi alle andre kler seg så vanvittig kjedelig i forhold! Skal ikke mer enn et par røde lakksko til før folk reagerer med sjokk.

MEN nå liker jeg jo litt oppmerksomhet da, det hadde kanskje vært like kjipt om alle hadde vært superstilige. Sålenge folk vil uniformere seg i beige og følge "trendene" som er så gamle, oppbrukte og ufarlige at de har dukket opp på Cubus, så gjør det jo det ganske lett for oss andre å fremtre som modellaktige, supertrendy, stilfulle og naturlige midtpunkt ;)

Her har du fått utdypningen huisvingen. den var ganske god og jeg er fullstendig enig med skanky.

jeg vet ikke om jeg akkurat kler meg opp for oppmerksomhet, men ser jeg det jeg liker, som ofte er fargesprakende og litt annerledes så kjøper jeg det go gir totalt beng i hva andre måtte mene. og kommentarer må en ta tydeligvis tåle å få fra andre. uansett om det gjelder røde patent pumps eller neongule crocks.

her inne befinner jo hele ellos-garden seg, og det er trist. jeg ser mange "elloser" ute i byen også.

men når det er sagt så har skanky rett. her går vi og ser super freshe ut, i mens dere dasser rundt i en slapp single i fra josefsons e.l. HJELP!

Skrevet
Blant folk jeg kjenner er det ikke nødvendigvis de mest trendy i klesveien som er naturlige midtpunkt - det har mer med sosiale evner å gjøre. Folk kan også være både hyggelige og interessante selv om de kler seg streit. Utover det synes jeg også mange kler seg veldig kjedelig og uniformert, men synes ikke det er så opplagt at løsningen er "å følge med på trendene". Er derimot en tilhenger av personlig smak og stil, og skiller meg nok bittelitt ut selv (egentlig fordi jeg virkelig ikke kler "standard" plagg og farger).

Det handler ikke om å følge med på trendene, det handler om å tørre, å være mer vågal.

Kjøp deg lusekofte på UFF og kombiner det gjerne med neon rosa bukser, men da tør du i allefall og ser ikke ut som sidemann. Som du sier, personlig stil. det hadde vært så mye gøyere å se folk sprade rundt i det enn i disse to-tre trendene halve norge har hengt seg på nå. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...