Tosi Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 (endret) Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om reklame. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter! vimse-mod Endret 23. april 2007 av vimse
IslandWind Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 (endret) Dette var no veldig dyrt, fikk min for 200 kr gjennom QXL auksjon, de selger sånne der hele veien. f.eks http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=503931844 Bare å søke på sjokoladefontene så spretter det nok opp =) kan spare noen kr på det =) Men det er en ypperlig sak, må regne med 1kg sjokolade for å få en skikkelig strøm av sjokolade. Endret 19. april 2007 av IslandWind
~Minni~ Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 (endret) Dette fikk jeg utrolig lyst på da jeg så det for første gang for et par måneder siden. Vurderte å kjøpe en liten i en i enbutikk hvor de solgte små fontener til ca 250 kr, men den trengte 1,5 kg sjokolade for å fungere. Vi tenkte det ble litt risky å prøve dette første gang i bryllupet, men å smelte 1,5 kg sjokolade hjemme for at min kjære og jeg skulle teste ut virket litt drøyt. Vi er veldig glade i sjokolade begge to, men et sted går grensen Så da vi litt senere fikk smake det i Belgia (hvor dette finnes nesten over alt) og ikke syntes sjokoladen var spesielt god ble det på en måte spikeren i kista for sjololadefontene. Mye kliss og søl var det også. Til dere som har lyst på ville jeg vurdert Sjokoladefossen.no. Det er ikke billig, men man bør tenke igjennom hvem som skal fylle opp med mer smeltet sjokolade etterhvert som det spises. Det skal ikke spises så veldig mye før den ikke renner fint lenger og da bør man helst fylle på. Det er forresten allerede skrevet en tråd om sjokoladefonetene i kvinneguiden tidligere. Endret 19. april 2007 av ~Minni~
IslandWind Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 (endret) hvis du gjør det rett blir det br, sånne små plastkoppesaker, sånne som man får smaksprøver på i butikkene vettu, og en del lengre tannpirkere, så går det bra, men det er jo litt for synet sin del og, litt eksotisk bordpynt =) men tror ikke det er så bra å ha det på de sener timer når alkoholen flyter (for de som skal ha det) Sjokoladen flyter heller ikke så raskt at det gjør noe, vi sølte litt i begynnelsen, men hadde hatt for mye olje oppi =) men gikk ganske bra etterhvert =) Dypp på egen risiko =P Endret 19. april 2007 av IslandWind
Gjest Veronica Mars Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 hvis du gjør det rett blir det br, sånne små plastkoppesaker, sånne som man får smaksprøver på i butikkene vettu, og en del lengre tannpirkere, så går det bra, men det er jo litt for synet sin del og, litt eksotisk bordpynt =) men tror ikke det er så bra å ha det på de sener timer når alkoholen flyter (for de som skal ha det) Sjokoladen flyter heller ikke så raskt at det gjør noe, vi sølte litt i begynnelsen, men hadde hatt for mye olje oppi =) men gikk ganske bra etterhvert =) Dypp på egen risiko =P ← Kjøpte dere sjokolade som er beregnet på sjokoladefontene? Eller går det an å bruke vanlig sjokolade også?
IslandWind Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Vel, vi brukte Freia vanlig melkesjokolade, funket helt fint =) i bruksanvisningen står det ikke noe om at det "en" spesiell type å bruke, det står at man kan bruke: melkesjokolade, mørk og hvit sjokolade, ost, bbq-saus + div. sauser rett og slett alt mulig så lenge det blir gjort flytende =) gjerne spedd ut med vin, oljer eller liknende. man kan ha mye gøy med en slik sak. Jo bedre sjokolade jo dyrere blir det =)
Irmelinn Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Vi skal ha det i vårt bryllup. Var nesten det første vi bestemte:) Før datoen til og med hehe. Vi skal ha 2. 1 med melkesjokolade og 1 med hvit sjokolade:) Gleder meg!
øyenstikker Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Vi vil ha dette i vårt bryllup!! Vi eeelsker sjokolade Vi har ofte sjokoladefondue hjemme, så dette hører med på vår festdag! Så er det fint å kunne småspise litt frukt med sjokis i den "strekke på bena" og vente på kaffegjestene-tiden etter middagen. Syns og det er litt fint at de som kommer til kaffen og får litt xtra, og ikke kommer rett til kakebordet liksom
marsy Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 vi hadde en i vårt bryllup - og det ble en stor hit! serverte med jordbær, ananas, karamell (fast), og marshmellows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå