Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karina_*
Skrevet

Jeg åpnet denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=262276

Han ringte meg i går, men jeg tok ikke telefonen. Jeg får vondt i hodet bare ved tanken på han. I går var jeg redd for å gå ut av døra i tilfelle jeg skulle møte han, men jeg gikk likevel.

Han tør visst ikke sende meldinger mer siden hans samboer kan lese dem, men han må jo slette anropslogg også da, og jeg vet ikke om han er sint på meg. Jeg vet at han ikke liker at jeg har kuttet han ut. Det er visst ingen som har gjort det før...

Jeg svarte ikke på anropet, men hvordan kan jeg slette han på mobilen (en nokia)? Må jeg ringe teleselskapet slik at alle sms og telefoner fra han blir sperret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Karina_*
Skrevet

Hun ringte meg på et annet mobilnummer, så hun vet ikke at jeg har to mobiltelefoner, og han kan jo ha lagret meg som Ola på den telefonen jeg bruker mest... Jeg ba henne ringe meg på den mobilen jeg bruker til daglig da hun ringte, men hun var på jobb og var fortvilet og ville egentlig ikke høre på meg. Hun gjentok bare om og om igjen at jeg og hennes samboer måtte være ærlige nå og legge kortene på bordet.

Men hun kan bare sjekke meg på internet eller gjennom opplysningen, så får hun alle mine tre telefonnumre opplest med adresse og alt. Jeg tviler på at hun har gjort det.

Jeg har ikke noe behov for å ringe henne, men hvordan kan jeg sperre han fra mine to mobiler? (han ringer begge mobilene mine, men nå har han ringt den andre som jeg bruker mest og alltid har hatt pga. jobbsammenheng)

Jeg er så lei og vil ikke ha noe med han å gjøre mer. De ølene vi tok sammen før påsken, førte til et nytt jordskjelv i forholdet deres uten at vi har hatt sex på ett år.

Jeg vil sperre han fra mine mobiler, men hvordan? Får han vite det? Hva sier teleoperatøren, eller telefonsvareren? Sies det at dette nummeret ikke lenger er i bruk f.eks?

Skrevet

Jeg tror ikke de kan sperre telfonnummeret hans, men det er jo bare til å la vær og svare, for han gir seg nok til slutt.

Skrevet

Jeg tror det har veldig liten nytte å sperre kun nummeret hans da han når som helst kan ringe deg fra et hvilket som helst nummer. Hva med å få deg nytt hemmelig nummer?

Skrevet
Jeg tror ikke de kan sperre telfonnummeret hans, men det er jo bare til å la vær og svare, for han gir seg nok til slutt.

Det er ikke alle som gir seg! Mange holder på i årevis!

Gjest Gjest_Karina_*
Skrevet

I årevis? Det ligner fordi han ringte meg i høst. Da var jeg ikke hjemme pga. mye reisevirksomhet med jobben, og hørte ikke mer. Så ringte han meg rett før påsken og nå ringte han igjen i går.

Hemmelig nummer har jeg ikke lyst å ha.

Jeg er så sint av og til at jeg har lyst å ringe han når han er hjemme, men jeg vil ikke gjøre mer skade og de får finne ut av det selv.

Han ringer bare for å demonstrere at han har en viss makt, både mht. penger og posisjon og han kan faktisk ødelegge min stilling i firmaet hvis han vil.

Jeg glemte å nevne at da hans samboer ringte meg, sendte jeg par meldinger til han for å advare han, men jeg husket på å skjelle han ut i samme slengen.

Kan jeg virkelig ikke sperre mobilen for visse nummer eller er det bare noe dere tror? Jeg har hørt om det, men jeg vet ikke. Det ville være det beste, så slapp jeg å forholde meg til han, samtidig er det bra å vite når han er i byen og jeg skal holde meg unna utestedene, men jeg vet jo aldri likevel.

Karina.

Skrevet

Om han er mer opptatt av at du har kutta han ut enn den nye dama si er han ikke helt god.

Hva sier han når han kontakter deg? Oppfører han seg truende?

Kanskje du kan snakke med dama hans for å få henne til å holde han unna?

Skrevet

Han ringer bare for å demonstrere at han har en viss makt, både mht. penger og posisjon og han kan faktisk ødelegge min stilling i firmaet hvis han vil.

At det går an! Det burde vært lover som straffet maktsyke, manipulerende folk.

Kan jeg virkelig ikke sperre mobilen for visse nummer eller er det bare noe dere tror? Jeg har hørt om det, men jeg vet ikke. Det ville være det beste, så slapp jeg å forholde meg til han, samtidig er det bra å vite når han er i byen og jeg skal holde meg unna utestedene, men jeg vet jo aldri likevel.

Karina.

Mener teleoperatørene ikke tilbyr en sånn tjeneste, men enkelte mobiler har den funksjonen. Du kan jo sjekke om det går på din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...