Gjest Advena Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Den sangen som spiller i slutten på Sunshine(filmen)-reklamen, er ikke den tatt fra en annen film? Ringenes Herre eller Pirates of the Caribbean?
Lily Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Første gangen jeg hørte den var i "Requiem for a dream", og jeg fryser fortsatt på ryggen hver gang jeg hører den. Men den har vært brukt i Ringenes Herre også tror jeg, vet ikke hvor den egentlig kommer fra.
Luzi Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 (endret) Har den også fra requiem for a dream. Men noen som vet hva den heter, og hvem som har den? Endret 19. april 2007 av Luzi
Mediocre Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Et søk på internett fant jeg disse: Requiem for a dream soundtrack - Lux Aeterna Requiem for a dream soundtrack - Theme song Requiem for a dream soundtrack - Summer Overture Vet ikke om det er noe til hjelp, men kan jo laste ned og høre
Luzi Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Kan nesten tenke meg at det er theme song men skal lete litt rundt, tusen takk:)
Gjest Advena Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 (endret) Aha, det var som jeg trodde! Ringenes Herre var det første som slo meg, men Pirates of the Caribbean har endel sanger som ligner. Takk for hjelpen, snupper. Endret 19. april 2007 av Advena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå