Gå til innhold

IPOD/Mp3 spiller(haster haster veldig:(()

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har en god veninne som fyller år IMORGEN!!! Hun har ALT fra før av..vi gir hverandre ofte smågaver sånn til hverdags, så ting jeg egen4tlig kunne spart opp har hun allerede fått. Det eneste jeg VET at hun ikke har fortiden er en IPOD! =)

Så tenkte at jeg kunne kjøpe en. Den kan koste opp til 1500-1600 kr..

jeg har jo ikke PEIl på slike ting i det hele tatt..har dere noen å anbefale??

Hva bør jeg se etter?

Hva bør jeg holde meg unna??

Jeg må handle idag så fint hvis dere har noen konkrete tilbud:) skal se litt på elkjøps-hjemmesider nå og finne noen jeg liker å poste dem her:)

Tusentakk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har vel egentlig ikke kjempepeiling jeg heller, men jeg kjøpte en iPod nano til samboeren min til jul, og han har vært kjempefornøyd så langt. Den jeg kjøpte var den som har størst plass (8 GB), så den var litt dyrere enn den prisen du har tenkt, men de har jo andre modeller som er rimeligere også, fra 1290kr ifølge apple sine nettsider. Og teknikken er vel den samme, og man kan kjøpe masse ekstra tilbhør som passer til, alt etter hvor gadget-freak man er :) Så jeg tror det ville være et trygt kjøp.

Er jo såklart andre mp3-spillere også, men jeg kan som sagt ikke så mye om sånt :)

Vet bare at jeg har vært borti et par billigere merker som ikke har vært bra i det hele tatt... :sjenert:

Lykke til, si ifra om du finner noe bra :)

Det er iallefall en kjempefin gave som hun helt sikkert blir veldig glad for :)

Endret av FallOutGirl
Skrevet
Jeg har vel egentlig ikke kjempepeiling jeg heller, men jeg kjøpte en iPod nano til samboeren min til jul, og han har vært kjempefornøyd så langt. Den jeg kjøpte var den som har størst plass (8 GB), så den var litt dyrere enn den prisen du har tenkt, men de har jo andre modeller som er rimeligere også, fra 1290kr ifølge apple sine nettsider. Og teknikken er vel den samme, og man kan kjøpe masse ekstra tilbhør som passer til, alt etter hvor gadget-freak man er  :) Så jeg tror det ville være et trygt kjøp.

Er jo såklart andre mp3-spillere også, men jeg kan som sagt ikke så mye om sånt :)

Vet bare at jeg har vært borti et par billigere merker som ikke har vært bra i det hele tatt... :sjenert:

Lykke til, si ifra om du finner noe bra :)

Det er iallefall en kjempefin gave som hun helt sikkert blir veldig glad for :)

takk fo4r svar!!

Har søkt litt, tenkte på ipod nano, men fant ut at det var så mye kritikk til den!

Blant annet om levetiden på batteriet, riper osv..

ble plutseeelllig(har jeg ikke alltid vært?:P) veldig usikker..

En mulighet er å dra opp til elkjøp, men der får de provisjon, så ikke alltid man får det beste fra dem:)

Skrevet

Jeg har iPod 80 GB og er superfornøyd men den ligger endel over prisen du oppgav,

Skrevet
Her finner du tester av MP3-spillere. MP3-spiller er vanskelig å kjøpe i gave, da ulike MP3-spillere har ulike bruksområder. Hva med å heller spandere på henne et gavekort på spa eller lignende?
Skrevet

hun andre veninnen min har allerede kjøpt et sånt gavekort:)

Skrevet

Ikke glem iPod Shuffle. Kjempesøt spiller til 700 kroner. Er ikke så god lagringskapasitet på den, men kanskje hun ikke trenger det?

Skrevet
Ikke glem iPod Shuffle. Kjempesøt spiller til 700 kroner. Er ikke så god lagringskapasitet på den, men kanskje hun ikke trenger det?

den har ingen skjerm:s

Skrevet

Sjekk MYE heller Sony sine MP3spillere, iPod er en utrolig piece of junk som er oppskrytt til de baner og grader. Et ekte symbol på keiserens nye klær!

Skrevet
Sjekk MYE heller Sony sine MP3spillere, iPod er en utrolig piece of junk som er oppskrytt til de baner og grader. Et ekte symbol på keiserens nye klær!

Det kommer vel strengt tatt an på hva man ønsker å bruke den til.

Jeg har en ipod 60gig og er kjempefornøyd, kunne ikke tenkt meg noen annen

Skrevet

jeg har ipod mini(ute av produksjon), ipod nano 4 gb, og ipod 60 gb.

Husk bare å OPPDATERE DEM!!!!

Finn mere info her så de ikke klikker...

http://ipod1.no/

100 milioner Ipods er solgt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...