Lucifine Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei Er der stadig nogen herinne som går på south beach ? Kunne være deiligt å få gang i en tråd hvor vi kan støtte hinannen lidt og udveksle tips osv.. Jeg er jente 28 år, og begyndte i går, men meget godt mod. Hadde faktisk tabt 1 kg allerede siden i går:S Helt utroligt. Håper der er flere derute;)
regine Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg gjør det Akkurat nå går jeg på fase 1 for å bli kvitt noen kilo fort. syns det funker bedre enn en-halv-til-en-kilo-i-uka. Det er mye god mat, og jeg er ikke veldig glad i brød, så det er egentlig helt greit. Ellers har jeg lagt om kostholdet i mer lavkarbo retning, og merker godt at det passer meg veldig bra. Som sagt er jeg ikke veldig glad i brød (mer i søt gjærbakst....) og heller ikke poteter. Syns det er ok å lage mat (lager mye mer mat fra grunnen av nå enn før) og syns det er veldig ok å vite hva jeg putter i meg.
Lucifine Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 deiligt å høre der er flere herinne:) Jeg har desverre taget det havle kilo på igjen da jeg kom til at kjøpe nogle gluten fri småkaker med lite karbo(trodde de var gretit) men nok ikke:( Og skal ut i kveld med jobbet så må begjynne med nut blod igjen mandag Er der flere herinne??? Så på de gamle tråde og der var jo riktig mange, kunne være greit å høre hvordan det er gået med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå