Gå til innhold

Den største frustrasjonen man har som singel

Dixie

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅ, jeg elsker jo singel livet og alt det medfører. Og jeg vil jo i utgnagspunktet forbli sorgløs og singel. Men så hender det jo man treffer noen som fanger interessen, og det er da frustrasjonene begynner... Grrr...

Møtte en fantastisk kjekk kar i påsken, satt en hel kveld og bare pratet. Og utover kvelden ble det endel flørting, men ikke noe mer en det. Og da kvelden tok slutt ville han heller gå hjem enn å dele taxi med meg (selv om vi skulle samme vei...) Så da tok jeg det som en hyggelig kveld og ikke noe mer...

Så overraskelsen var ganske stor da jeg noen dager senere fikk melding... Så meldet vi litt, også ble det tyst. Så fikk jeg melding om vi skulle ta en øl eller noe på fredag. Men jeg ble så utrolig sliten av treningen på fredag, så jeg måtte avlyse... Men vi gikk en tur sammen på lørdag da, kjempekoselig. Så tok jeg (HEL UTROLIG) intiativ til en sykkeltur på søndag, men da kunne han ikke... Og side har jeg ikke hørt noe...

Ikke noe stress sånn sett, har jo bare møtt fyren 2 ganger. Men merker at jeg har lyst til å høre noe, skummelt!!! Grr.. blir gal av dette. Kan han ikke bare sende en melding da???

Tror dette er det eneste jeg hater med å være singel, sukk...

Sorry, måtte bare få det ut:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg er dødsmisunnelig på deg, jeg. Hver gang jeg treffer noen som kan være av interesse, ødelegger de det ved å overøse meg med meldinger, telefoner og forslag om hva vi skal gøre osv.

Det er i grunnen rart det der med tempo. Noen ønsker oftere kontakt med interessante "potensielle partnere" og da kan man banne på at den andre parten er av type Hilde, som ønsker å roe ned ting. (og omvendt, selvsag :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det eneste jeg ikke kan fordra med å være singel, er faktisk at det ikke er noen der og varmer beina mine når jeg fryser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det jo vår, så da fryser du vel ikke på beina :ler: .

Ja, er håpløst å finne en gylden middelvei. De må ikke være for ivrige, men nå skriver vi torsdag og jeg har ikke hørt noe siden søndag så da blir jo det og galt:-)

Men det er så skjelden jeg møter mennesker som interesserer meg og som jeg har masse å prate om. Men kanskje han synes jeg bare virker som en dum bimbo, snufs.. Jaja, vi får se. Og det spiller jo egntlig ingen rolle om jeg hører noe eller ikke, men vil jo høre noe. Frustrerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Men nå er det jo vår, så da fryser du vel ikke på beina :ler: .

Ja, er håpløst å finne en gylden middelvei. De må ikke være for ivrige, men nå skriver vi torsdag og jeg har ikke hørt noe siden søndag så da blir jo det og galt:-)

Men det er så skjelden jeg møter mennesker som interesserer meg og som jeg har masse å prate om. Men kanskje han synes jeg bare virker som en dum bimbo, snufs.. Jaja, vi får se. Og det spiller jo egntlig ingen rolle om jeg hører noe eller ikke, men vil jo høre noe. Frustrerende...

Hva pratet dere om da ? Tema ? Går ut fra at det ikke kun var været og favorittreklamer.. ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mito: Virker denne taktikken like godt på menn?

Selvsagt. Greia er å komme dere i forkjøpet.

Ellers synes jeg det er morsomt at dere kvinner er slike følelsesjunkier at dere fortrekker å ikke ta iniativ. Ellers er det vel egentlig merkelig, hvis han har sånn peiling på hva han driver med, at han enda ikke har kysset TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg kan godt ta initiativ til kontakt dersom jeg er interessert. Selvsagt gjør jeg det. Hvordan skal fyren ellers få inntrykk av at jeg er interessert?

Jeg maser ikke, da, men kan godt sende en melding eller si hei om han dukker opppå msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1
Ellers synes jeg det er morsomt at dere kvinner er slike følelsesjunkier at dere fortrekker å ikke ta iniativ.

Jeg synes det er mest passende at mannen tar initiativ. Fungerer bra det.

Er du ikke lært opp til å ta initiativet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mest passende at mannen tar initiativ. Fungerer bra det.

Er du ikke lært opp til å ta initiativet?

I utgangspunktet ikke, fordi det aldri var nødvendig i en liten bygd, men jeg lærte meg selv opp i senere tid. Jeg synes også det er passende at mannen tar initiativ, og jeg er veldig glad for at det er den veien de fleste mener det skal fungere, men jeg velger allikevel å le litt av situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest 1
I utgangspunktet ikke, fordi det aldri var nødvendig i en liten bygd, men jeg lærte meg selv opp i senere tid. Jeg synes også det er passende at mannen tar initiativ, og jeg er veldig glad for at det er den veien de fleste mener det skal fungere, men jeg velger allikevel å le litt av situasjonen.

All Right :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også ta intiativ... Men ikke etter bare å ha truffet fyren to ganger...

Forøvrig så hørte jeg fra fyren og vi skal finne på noe til uken...

Jeg er ikke så fæl til å kline i begynnelsen jeg, rører aldri med noen sånn med en gang... Og det var heller ikke anledning til det;-)

Men nei, vi snakket i ikke bare om vær og vind. Men han er generelt sett ett mye bedre og dypere menneske en meg. Ex. hans form for å redde verden er å jobbe som frivillig i 4 mnd etter tsunamien. Mens jeg unngår å kjøpe kopi varer... Han er opptatt av å reise og å oppleve ting og sånn... Tror nok for han så fremstår jeg litt grunn, kjedelig og overfladisk... Men det er jeg jo og så det er greit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg kan også ta intiativ... Men ikke etter bare å ha truffet fyren to ganger...

Forøvrig så hørte jeg fra fyren og vi skal finne på noe til uken...

Jeg er ikke så fæl til å kline i begynnelsen jeg, rører aldri med noen sånn med en gang... Og det var heller ikke anledning til det;-)

Men nei, vi snakket i ikke bare om vær og vind. Men han er generelt sett ett mye bedre og dypere menneske en meg. Ex. hans form for å redde verden er å jobbe som frivillig i 4 mnd etter tsunamien. Mens jeg unngår å kjøpe kopi varer... Han er opptatt av å reise og å oppleve ting og sånn... Tror nok for han så fremstår jeg litt grunn, kjedelig og overfladisk... Men det er jeg jo og så det er greit:-)

Pffft, dere er fæle å kline hele gjengen ;)

Du er allerede i ferd med å glorifisere hele fyren ja, kanskje han kan sine saker likevel. Hva enn du gjør, ikke kall deg selv kjedelig og overflatisk.

Enjoy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...