Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått i mange mange uker og følt meg skikkelig laber! Er sliten i kroppen, hodepine innimellom og veldig trett om kvelden. Jeg går bare og hangler, har ingen energi. Jeg har ingen ordentlige allergisymptomer med rennende øyne/nese, men er "tett i hodet". Jeg har ikke feber, men er ganske så kraftløs. Når jeg tenker etter har jeg hatt det sånn tidligere også (på våren).

For mange år siden ble jeg testet for allergi, men da fikk jeg ingen utslag, men allergi kan man vel få etter hvert?

Har jo tenkt meg til legen om dette ikke går over snart, men tanken på allergi slo meg plutselig, men altså; har noen av dere allergi uten å ha rennende øyne/nese?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har jeg gått i mange mange uker og følt meg skikkelig laber! Er sliten i kroppen, hodepine innimellom og veldig trett om kvelden. Jeg går bare og hangler, har ingen energi. Jeg har ingen ordentlige allergisymptomer med rennende øyne/nese, men er "tett i hodet". Jeg har ikke feber, men er ganske så kraftløs. Når jeg tenker etter har jeg hatt det sånn tidligere også (på våren).

For mange år siden ble jeg testet for allergi, men da fikk jeg ingen utslag, men allergi kan man vel få etter hvert?

Har jo tenkt meg til legen om dette ikke går over snart, men tanken på allergi slo meg plutselig, men altså; har noen av dere allergi uten å ha rennende øyne/nese?

Det er fullt mulig å ha andre symptomer enn tett/rennende nese og øyner. Regner med du tenker på pollenallergi siden du nevner disse symptomene?

Symptomer som dårlig i magen, trøtt, hyperaktiv, kvalm, hevelser, utslett, osv kan være symptomer på allergi, men det betyr ikke at det er det. Gå til en lege og forklar saken og hva du tror, så får du testet deg eller blir henvist til en spesialist.

Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg tenkte på pollenallergi, i og med at jeg har følt meg sliten og slapp på denne tiden før også. Men der er vel rennende nese/øyne symptomene og ikke bare de diffuse jeg har. Må jo somle meg til legen, men venter hele tiden på at dette bare skal gå over. (Tenker at det bare er en laaangvarig forkjølelse og vil ikke mase om det).

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen positiv allergiprøve, men er ganske allergisk og allergimedisin hjelper.

Er mest åndsfraværene og trøtt, bare sjeldent klør det.

Hvis prøvene er negative, prøv allergimedisin (reseptfri på apotek) allikevel.

Jeg syes også at det å kutte ut al melk og spor av melk i allergisesongen hjelper. Noen sa alkohol også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...