Liz Skrevet 3. mars 2003 #1 Del Skrevet 3. mars 2003 Vet du om en frisør i Oslo som er flink til brudeoppsetning av hår - og som også kan sminke?? Og noen som kan sette på støpnegler (eller hva det heter....) Har søkt på tidliger innlegg, men føler jeg trenger litt fersk info!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 Jasmin som jobber på "På håret" i Vika er kjempeflink. Hun setter vel ikke på negler, men er kjempeflink på sminke og hår. Anette som jobber i Borggården (samme kjede) er også råflink. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 Auster frisør på skøyen har flere som er kjempeflinke til å sette opp hår, de har også flere som er flinke til å sminke. Når det gjelder negler så kan jeg anbefale Neglakademiet, også på skøyen, de har også frisører og sminkører her, og jeg har kun hørt mye bra om dem!! Skal selv sminkes av en av jentene herifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Tusen takk for fine tips! Noen flere forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg brukte Adam og Eva i Øvre slottsgate da jeg giftet meg i fjor. Jeg hadde min vanlige frisør og hun sminket meg og ordnet håret (flere av de som jobber der er både stylister og frisører). Vi var tre bruder med forlovere samtidig og jeg synes alle som var i aksjon gjorde en fantastisk jobb. Støpenegler vet jeg ikke om de gjør. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #6 Del Skrevet 5. mars 2003 Det blir ikke veldig mye å ta neglene samtidig da? Hva med å ta det noen dager før? Og kanskje prøve det ut en periode i forkant? Vet at Tone Lise akademiet (Akersgaten) er flinke. Det ligger jo også sentralt. Karen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. mars 2003 #7 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg var hos Ida på 5th week i Vika, og var kjempefornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 5. mars 2003 #8 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har booket hos Astri Thomas i Grensen. Det er jo et totalkonsept med imagekonsulenter, make-up artister osv osv. De tilbød meg å få med en proff til å kjøpe brudekjolen til og med, evt en konsultasjon for å få hjelp til å plukke de mest flatterende modellene til meg! Men tilbake til saken: Jeg tror de har negldesign også, og hudpleie hvis det er interessant. Jeg bestilte hår og make-up med prøvetime, og de lå faktisk midt på treet i pris i forhold til andre tilbud jeg sjekket. Jeg satte meg ned med gule sider, jeg, og ringte forskjellige frisører og studioer for å høre hva de tilbyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå