Gifteklar:) Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 (endret) Hei... Bare lurer på hvilket slør dere skal ha? Langt, kort med eller uten kant og pynt... Og hvorfor? Har litt lyst "alt", fint på hver sin måte... Greier ikke å bestemme meg, så jeg tenkte jeg skulle høre hva dere tenker. Ikke at det er så superviktig, men morsomt å få litt input:) Mvh Gifteklar:) Endret 18. april 2007 av Gifteklar:)
Mrs B Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg skal ha langt (ca 2m), ett-lags slør med perler på. (Kjører litt perle-tema på bryllupet. Skal ha perler i tiaraen, perle smykkesett, perler på lysestakene og muligens som pynt på bordene.) Ellers har det en tynn kant rundt, syns ikke noe om de med tykk kant, blir for synlig. Fargen er creme som kjolen. Lykke til med valget!!
mamma_mia Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg skal ha kort slør med små perler på, slutter ved korsryggen.. Synes korte slør er mer praktiske, prøvde langt men syntes det virket som litt styr å ha det på..
090607 Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Ei venninne som giftet seg i fjor hadde fått en veiledning fra brudesalongen om at korte personer kan se litt stutte ut i kort slør, så hun hadde langt. Selv er jeg høy og skal ha til korsryggen, men det har mest med selve kjolen å gjøre, siden den har et dekortivt slep.
Gjest Veronica Mars Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg har langt, like langt som kjolen. Det er ett lag, og det har strass-steiner på. Passer fint til kjolen.
Branna Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Jeg har langt slør, 2 meter, fordi jeg har så langt hår at det ikke ville blitt noe fint med kort slør, fordi kjolen har langt slep og jeg synes det er fint når sløret er lengre enn slepet, og fordi jeg er lav og de på brudebutikken sa at langt slør da ville kle meg best. Sløret er ett-lags, i ivory, tyll, med små broderier på i gulltråd, ellers ganske enkelt.
Floja Felíz Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg har kjøpt to sjal til kjolen, og skal gjøre det ene om til slør. Det når ca. til korsryggen. Min mor vil gjerne sette på noen perler eller noe for å gjøre det mer "brudete" som hun sier, men vi får se hva som blir fint til kjolen. Har ikke bestemt meg om jeg skal ha det på hele kvelden heller, men det kommer vel an på hvordan det blir seende ut.
Kykkelikokos Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Skal ha langt med swarofsky-krystaller. Tynn kant. Jeg er lav, så det ble anbefalt å ha langt slør. Det er like langt som slepet på kjolen. I etterkant har jeg fått mer lyst på et kort to-lags, men det får nå være
ally82 Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Jeg fikk også annbefalt et langt slør i brudebutikken ( liten jeg og) , men gikk til slutt for et kort 2- lags slør med kant. Det passet veldig godt til kjolen og ikke krympet jeg heller
*Emma* Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Du bør prøve!! Jeg hadde bestemt meg for 2lags slør til rumpa med hvit kant på. Og kjøpte det på Ebay. Men da jeg prøvde langt slør i brudesalongen var jeg solgt. Jeg likte ikke to lags sløret likevel for det ble så tykt liksom.... Mitt var 2 meter så det gikk kant-i-kant med kjolen som bare haded bittelitt slep. Også var det stener på det i kantene....
Lillebrud Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 jeg skal ha langt slør, et lags, med krystallstener på.. veldig fint!
MayaM Skrevet 21. april 2007 #12 Skrevet 21. april 2007 Etter å ha prøvd litt i dag tror jeg at jeg vil ha langt ja...
M.G.E Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 har kjøpt et langt ett..litt over 2 meter..ett lags uten noe perler eller krystaller..skal heller ha litt pynt i håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå