Karamba Skrevet 18. april 2007 #1 Del Skrevet 18. april 2007 Anne Grosvold! Ja, hva synes dere om valget av etterfølger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. april 2007 #2 Del Skrevet 18. april 2007 Veldig bra. Liker henne godt i sommeråpent. Hørte det skullevære talkshow, så man får håpe det ikke blir en kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 18. april 2007 #3 Del Skrevet 18. april 2007 Synes lite om det valget. At Skavlan slutter synes jeg er helt greit, men Grosvold er etter min mening en masete og selvsentrert programleder. Jeg hadde håpet på Anne Lindmo, hun er dyktig og svært flink med sine gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 19. april 2007 #4 Del Skrevet 19. april 2007 Har ikke NRK noe nytt og fresht? Jeg holdt på å dø da det kom rykter om Dan Børge, så for meg Tande P og Tore på jordet i samme slengen. Anne Grosvold er i samme kategori for meg, og jeg kommer derfor til å holde meg unna NRK i dette tidspunktet også fremover. Sorry NRK, nå er det på tide å finne fram nye programledere og slutte med å grave opp igjen de gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 19. april 2007 #5 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg er enig med Skravla, jeg liker Anne Grosvold veldig godt i Sommeråpent, men jeg er likevel skeptisk til om det blir noe bra program. Uansett burde jeg jo bare være takkenemlig for at de endelig fpr Skavlan vekk fra skjermen på fredagskveldene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 19. april 2007 #6 Del Skrevet 19. april 2007 Spiller ingen rolle. Jeg liker ingen av de. Så aldri på Skavlan på fredagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. april 2007 #7 Del Skrevet 19. april 2007 Har ikke NRK noe nytt og fresht? Jeg holdt på å dø da det kom rykter om Dan Børge, så for meg Tande P og Tore på jordet i samme slengen. Anne Grosvold er i samme kategori for meg, og jeg kommer derfor til å holde meg unna NRK i dette tidspunktet også fremover. Sorry NRK, nå er det på tide å finne fram nye programledere og slutte med å grave opp igjen de gamle! ← Så enig, så enig, var ikke veldig betatt av Skavland heller. Hos oss blir det gjerne musikk etter nytt på nytt, bare bildene fra tv`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 19. april 2007 #8 Del Skrevet 19. april 2007 Enig med Blanca, hadde gjerne sett Anne Lindmo som nytt "fredagsanker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure37 Skrevet 19. april 2007 #9 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg syns faktisk at Anne Grosvold er en utrolig flink programleder.......men i akualitetsprogrammer og diskusjonsprogrammer. I et fredagskvelds-talkshow er jeg litt redd for at hun kan bli for hektisk og skarp i kantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. april 2007 #10 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Så bra, jeg synes Grosvold er veldig dyktig. Mvh Yvonne Endret 19. april 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Makka-Ronny Skrevet 19. april 2007 #11 Del Skrevet 19. april 2007 Nå vurderer jeg å følge med på NRK også etter Nytt på nytt, Anne G er lysår foran Fredrik Skavlan i alt bortsett fra størrelse på egoet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 19. april 2007 #12 Del Skrevet 19. april 2007 Enig med dem som er lei disse gamle traverne. Kom opp med noe nytt da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 20. april 2007 #13 Del Skrevet 20. april 2007 Anne Grosvold! Ja, hva synes dere om valget av etterfølger? ← Avventer og ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 20. april 2007 #14 Del Skrevet 20. april 2007 Vi får se. Grosvold er ganske tørr. Er ingen fan av Skavlan heller jeg da, han avbryter, er ofte litt småfrekk uten at det er så morsomt, og han stønne-stammer veldig - øh........ øh......... men,men, øh....... ! Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 21. april 2007 #15 Del Skrevet 21. april 2007 Jeeez, at det går an. Anne Grosvold. Og jeg som i utgangspunktet syntes Fredrik Skavlan var ganske ille. Men dette blir ti ganger verre, så nå skal jeg hvertfall holde meg unna nrk i halv ti-tida på fredagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 22. april 2007 #16 Del Skrevet 22. april 2007 Nå vurderer jeg å følge med på NRK også etter Nytt på nytt, Anne G er lysår foran Fredrik Skavlan i alt bortsett fra størrelse på egoet. ← så sant ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #17 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg håpte på Anne Lindmo, eller for å vere litt original - Kari Slaatesveen. Begge er smarte og sjarmerende, begge gjør seg godt som programledere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå