Gå til innhold

Skavlans etterfølger på fredagskvelden

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig bra. :klappe: Liker henne godt i sommeråpent. Hørte det skullevære talkshow, så man får håpe det ikke blir en kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca

Synes lite om det valget. At Skavlan slutter synes jeg er helt greit, men Grosvold er etter min mening en masete og selvsentrert programleder. Jeg hadde håpet på Anne Lindmo, hun er dyktig og svært flink med sine gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided

Har ikke NRK noe nytt og fresht?

Jeg holdt på å dø da det kom rykter om Dan Børge, så for meg Tande P og Tore på jordet i samme slengen. Anne Grosvold er i samme kategori for meg, og jeg kommer derfor til å holde meg unna NRK i dette tidspunktet også fremover.

Sorry NRK, nå er det på tide å finne fram nye programledere og slutte med å grave opp igjen de gamle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Skravla, jeg liker Anne Grosvold veldig godt i Sommeråpent, men jeg er likevel skeptisk til om det blir noe bra program.

Uansett burde jeg jo bare være takkenemlig for at de endelig fpr Skavlan vekk fra skjermen på fredagskveldene.. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke NRK noe nytt og fresht?

Jeg holdt på å dø da det kom rykter om Dan Børge, så for meg Tande P og Tore på jordet i samme slengen. Anne Grosvold er i samme kategori for meg, og jeg kommer derfor til å holde meg unna NRK i dette tidspunktet også fremover.

Sorry NRK, nå er det på tide å finne fram nye programledere og slutte med å grave opp igjen de gamle!

Så enig, så enig, var ikke veldig betatt av Skavland heller. Hos oss blir det gjerne musikk etter nytt på nytt, bare bildene fra tv`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at Anne Grosvold er en utrolig flink programleder.......men i akualitetsprogrammer og diskusjonsprogrammer. I et fredagskvelds-talkshow er jeg litt redd for at hun kan bli for hektisk og skarp i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, jeg synes Grosvold er veldig dyktig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Makka-Ronny

Nå vurderer jeg å følge med på NRK også etter Nytt på nytt, Anne G er lysår foran Fredrik Skavlan i alt bortsett fra størrelse på egoet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se. Grosvold er ganske tørr.

Er ingen fan av Skavlan heller jeg da, han avbryter, er ofte litt småfrekk uten at det er så morsomt, og han stønne-stammer veldig - øh........ øh......... men,men, øh....... ! Irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tangerine

Jeeez, at det går an.

Anne Grosvold.

Og jeg som i utgangspunktet syntes Fredrik Skavlan var ganske ille.

Men dette blir ti ganger verre, så nå skal jeg hvertfall holde meg unna nrk i halv ti-tida på fredagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vurderer jeg å følge med på NRK også etter Nytt på nytt, Anne G er lysår foran Fredrik Skavlan i alt bortsett fra størrelse på egoet.

:ler: så sant ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
Gjest Gjest

Jeg håpte på Anne Lindmo, eller for å vere litt original - Kari Slaatesveen. Begge er smarte og sjarmerende, begge gjør seg godt som programledere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...