Gå til innhold

18 DAGER IGJEN !!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mars-brud

Ja, nå er det bare 18 dager igjen til den store dagen. Hva trenger jeg å passe på nå fremover, hva må jeg får gjort fortest mulig osv.

Er jo ikke så mye igjen da,men det er alltid noe.

Tips til avslappende dager i tiden som kommer tas også imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig vanskelig å fortelle deg hva du bør passe på i tiden fremover, da jeg ikke vet hva du allerede har gjort.

Det jeg vil si er at du må nyyyyyyyte denne tiden til det fulle!!! Kjenn etter på hvor mye du gleder deg, og ikke stress for mye. Det kommer garantert til å gå kjempebra uansett!!

Regner med at du har en liste over ting som skal være i orden, så den er det jo greit å gå gjennom, for så og se hva som gjenstår. Pass på at "småting" som strømper, sokker til mannen... :wink: , etc er i orden....

Hehe - lykke til i hverfall - spennende når det nærmer seg, eller hur? Jeg synes det nærmer seg veldig jeg også, selv om jeg har 4 mnd på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skikkelig spennede og nervepirrende også når det nærmer seg :wink:

Det med sokker til mannen var faktisk et godt tips..he-he.

Dette er ordnet: fotograf, meny,klær til brudgom og brudepike som skal leies, brudekjole (systuen er ikke ferdig med den helt enda..), organsiert kakebaking, møte med presten, frisørtime osv.

Har ikke ordnet bordplasseringen, mangler sang elller tale til brudgommen, bryllupskake og litt til. Kommer ikke på alt som er ordnet og ikke,men dette er noe av det.

Ellers har du rett i det å heller nyte denne tiden enn å stresse, selv om det er lettere sagt enn gjort :D

Må også ordne med innleid toastmaster( gi han opplysninger osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Mars Brud. Bare noen få dager igjen!

Bestill deg en time aromaterapi! Det får deg til å slappe av. Dessuten blir huden din nydelig og myk til bryllupsnatten! :blunke:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodite

Pass på å sove mye! For jeg tror natten før blir lang. veldig lang... og gjør aromaterapi og massasje som roer deg ned. forbered deg på at KVISER kan komme fort under stress-situasjoner!

Og ikke bruk stemmen for mye - hes stemme (eller ingen i det hele tatt) er vanskelig når man skal si ja... hihih :P

Lykke til og kos deg i dagene framover! :D

:briller:

(usch.. over 600 dager igjen, jeg.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...