Gjest Gjest_Annabell_* Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg sliter virkelig for tiden. Var til legen i dag. Jeg trener hver dag på det meste har jeg trent vekk 1060 kalorier. Skal tilbake til legen den 30 april. Jeg er 27 år er 151 cm lang og veier 45,8 kilo. Legen sa at jeg helst ikke skulle trene om morgenen men, hvordan skal jeg klare å kvitt meg med den vanen, blir vanskelig det, og jeg bør elller ikke gå ned mer i vekt vet ikke om jeg kommer til å klare å la det være da. Føler meg utrolig trist for tiden også.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Gjør noe annet om morgenen. Spis frokost, lag deg en kopp kaffe, les avisen. Gjør noe du synes er koselig. Du klarer det nok selv om det er vanskelig.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Vil det være tilrådelig å trappe ned på treningen? For eksempel bytte til en form for rolig yoga/meditasjon, i stedet for den mer hardere treningen du muligens har drevet med?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg har opplevd det samme da jeg var ung. Jeg måtte trene og trene og trene og telle alle kalorier. Meditasjon og avslapningsøvelser høres ut som en god ide. Du kan også tøye ut, sette på litt rolig musikk og danse litt for å forberede kroppen til å starte dagen. Da får du brukt kroppen til rolige bevegelser som du ikke har lært inn, men som du automatisk følger. Kroppen din kan ha behov for myke bevegelser som ikke går ut på ren trening, og følger du musikken litt, vil kroppen autmatisk vite hva den trenger. Men ikke overdriv og sett i gang en hel aerobicstime hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå