Gå til innhold

Hva ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan plukke meg ut varer inntil 10000 hos Love Your Kitchen (www.lyk.no) og det første som faller meg inn er en KitchenAid kjøkkenmaskin eller en induksjonskomfyr eller topp (kjøper jeg topp må jeg uansett ha en komfyr, og gjerne eie leilighet først)..

Det som er er at jeg er student, samboer og vi har tenkt å leie leilighet en stund til, siden vi får mindre i lån som par enn vi får hver for oss. Jeg drikker avsindig mye kaffe to go, så det jeg lurte på er om vi kanskje skulle ta en kaffemaskin i stedet?

Det var jo så populært en stund, og jeg regner med at den blir brukt de første ukene her også.. Men blir de brukt ofte nok til å forsvare prisen? Eller blir de bare stående etterhvert? Eller bør jeg velge en kjøkkenmaskin (mest fordi den er kul, jeg har ikke sett behovet for kjøkkenmaskin enda fordi det har jeg mer bruk for senere.. Eller noe annet som jeg ikke har tenkt over som finnes på sidene deres?

Som sagt leier vi leilighet, og skal bytte leilighet til sommeren, så vi vet jo ikke hva som er der vi kommer.. Men det er jo ikke store sakene vi har råd til, derfor vil jeg kjøpe noe som ikke kommer til å bare stå å samle støv. Jeg drikker bare cappucino og latte og slike drikker, blir det uansett mye stress med å lage det hjemme? Selv om man har maskin? Tenker at de helautomatiske ikke lager like godt skum?

Hmm.. vanskelig :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke mye stress å lage espresso og latte hjemme. ;) Men om man får det til like bra som på kaffebar, er en annen sak...

Først: Du er skikkelig heldig som kan velge varer for 10 000! Jeg er grisemisunnelig...

Ville klart tatt en proff kjøkkenmaskin, komplett med blender og eltebolle. Det blir vel noe til overs på 10 000, så da ville jeg kanskje skutt inn litt ekstra for å få en bra espressomaskin også.

Gjest -eline-
Skrevet

Hva jeg ville valgt?

Skal vi se:

KitchenAid Kjøkkenmaskin Rød: 4990,-

KitchenAid Blender Rød: 2200,00,-

Gaggia Classic Espressomaskin: 3990,-

Sum: 11180,-

...ok, jeg hadde gått over de 10.000, men det var enten det eller å bruke de resterende 2800 kronene på Global-kniver ;)

Skrevet

Jeg hadde valgt:

- KitchenAid Kjøkkenmaskin Sort, 4990,-

- Typhoon Retro Brødboks Sort, 499,-

og brukt resten på Riedel glass (rødvin, hvitvin og champagne) til 180,- stk.

Gjest Fruktfat
Skrevet
enten det eller å bruke de resterende 2800 kronene på Global-kniver ;)

det hadde jeg gjort. gode kniver må man ha, og global er både gode og fine å se på! :) så jeg hadde brukt noen lapper på global-kniver, og kjøkkenmaskin.

Skrevet

Jeg hadde helt klart valgt KitchenAid kjøkkenmaskin. I tillegg ville jeg kjøpt gode kniver, vurdert kanskje noen gode gryter, eller Riedel-glass, som ble nevnt ovenfor her.

Kjøp kvalitetsprodukter som du blir fornøyd med og har leeeenge!

Du er en heldiggris :)

Skrevet

Vi får velge bare en vare opp til 10 000 da, så jeg valgte KitchenAid Espressomaskin for den var dyrest ;) Så får jeg kjøpe kjøkkenmaskinen selv ;)

Men de har utrolig mye fint, så det var vanskelig å velge.. Men kommer nok til å handle der når jeg får mitt eget kjøkken :)

Skrevet

Jeg ville ikke valgt Kitchen Aid Espressomaskin, for den er ikke verdt pengene. Jevnt over dårlige kritikker for alt utenom designen.

Skrevet

Jeg har hørt mye bra om den jeg da, men vet at jeg betaler en del for varemerket og designet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...