Gå til innhold

irriterende høy sex-moral

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest cherry

Det er én ting som irriterer fletta av meg... :kjempesinna:

Og det er enkelte menneskers negative syn på ting som for andre er helt greit.

La meg ta one-night stands for eks, eller jente-sex. Her i dette diskusjons-forumet er det MYE dritt-slenging ute og går!

Jenter som vil prøve ut jente-sex er ikke automatisk skap-lesber, og de som praktiserer one-night stand en gang i blant, er faktisk ikke horer! :fy:

Alle er vi mennesker, og alle gjør vi som vi vil.

Legger man inn et innlegg her tror jeg ikke man forventer å få mye piss fra folk som bare er ute etter å kritisere, men ærlige svar. Ja - selvfølgelig er det mye uenighet i mange ting, men det er noen som har store problemer med å la folk være som de er.

Ta meg for eksempel - jeg synes one night stands er greit, og har dog hatt det en del ganger. Men det er meg. Ikke deg.

Jeg kunne til og med tenke meg å prøve ut jente-sex en gang! wow, hørt på makan??!?? Men det er meg. Og nok en gang; ikke deg.

Det er sikkert fler som tenker som meg, og de som ikke tenker som meg. Og fint er det synes jeg.

Hvorfor det er slik, kan man lure på...

Gleder meg til å høre deres reaksjoner på dette.

:kyss: sandra :kyss::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

janteloven og fordommer er der overalt i dette landet.... Selvfølgelig går det an å respektere mennesker og hvilket lit de lever, men her forteller folk om sexlivet sitt, og da må folk akseptere andre meninger enn den du selv har... Den som er med på leken får tåle s......en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi respektere andres meninger - ingen tvil om det. Vi skal ikke skjelle ut noen fordi de vil prøve noe nytt. Ingen av de som diskuterer her har makt til å dømme andre mennesker [vi vet alle hvem som skal dømme levende og døde :wink: ]

Men samtidig må den som skriver et innlegg være forberedt på at noen kan ha motsetninger mot det som står i innlegget.

La oss alle akseptere at mennesker er forskjellige - for slik er det nemlig, heldigvis!

... tenk hvis alle hadde vært like, og hadde de samme meningene .... huffamei :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken....heldigvis.Jeg svarer på innlegg om jeg er enig eller ikke er en annen sak.Men jeg synes også det er mye usaklig drittkasting noen ganger.Det går vel ann å diskuter uten å slenge dritt om andres meninger/spørsmål!

Men, for noen er det sikkert et kick å provosere....!

Det sier mer om dem enn om den som stiller et spørsmål!!

Latterlig synes jeg men det er vel delte meninger om det også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Er ikke hele poenget med å legge ut spørsmål og tanker i forumet, at man vil høre andres meninger? :o Selvom man ikke er enige på alle områder, er det vel ikke snakk om drittslenging? Hadde alle, til alle tider, vært dønn enige, hadde det blitt utrolig kjedelig her. Vi må da kunne svare på tråder som engasjerer oss, enten vi er enige eller ikke? Jeg forsvarer ikke den drittslenginga som kan forekomme, men at man må kunne ytre seg, og stå for den meningen man har, det syns jeg er en selvfølge!

Det er ved å høre hva andre sitter inne med at vi kan berike og utvide horisonten vår litt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer det jeg mener jeg!

Har nok en ganske høy sex-moral selv, men den gjelder for MEG!

Jeg klarer rett og slett ikke å få noe ut av ONS jeg! Har ikke hatt det mer enn en gang heller. Derfor er det ikke naturlig for meg. Dette påvirker muligens mine synspunkter også. Klarer ikke helt å sette meg inn i slike ting.

Sex er et privat tema for meg.

Jeg snakker ikke med NOEN i detalj om sex-livet mitt. Det blir mellom meg og min partner. Men jeg har jo meninger likevel og jeg kan bare bruke meg selv som utgangspunkt.

Om andre har ONS er likegyldig for meg, men jeg reagerer på venninner av meg som har/hadde ONS hver eneste helg. De kom ofte løpende oppløste i tårer og fortalte at de ikke visste om de ville ha sex med fyren eller ikke. Noen følte seg voldtatt rett og slett.

Litt utenfor tema dette, men det forklarer i alle fall mine svar!

Folk har som regel en grunn til å mene det de mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint at vi alle er forskjellige. Ellers hadde det vært en kjedelig verden... Og innimellom hender det da at man kan lære noe, og utvikle seg selv gjennom diskusjon med andre... :lol:

Man kan godt være ueninge med hverandre, men det er jo ingengrunn til "drittkasting".

Jente-sex høres spennende ut (for meg), men one-nightstands ikke er helt min kopp te... (Men det var det vel i ungdomstiden).

Men det er trekant :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mitt innlegg du mener,Kvervula? Kanskje jeg er litt dårlig til å formulere meg.Men,jeg er enig med deg,synes bare det er så synn at noen svarer sarkastisk på innlegg.

Er innlegget ment som en spøk (en ganske snodig måte å utrykke seg på vil jeg si..) så oppdager vel de allerfleste det ganske fort.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg asså... et diskusjonsfurum er vel et diskusjonsforum?!!

Hadde man vært enige så hadde det jo ikke vært noe å diskutere :roll:

Men drittslenging, ja det kan folk holde seg gode for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg mente å svare på innlegget til Cherry/Sandra, c75,men er enig med deg, altså. Så at hun brukte begrepet drittslenging. Jeg er enig med de fleste av dere. Dette er faktisk et diskusjonsforum, og vi blir vel alle litt ivrige når vi er engasjerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke normal meningsutveksling som tidvis er problemet her i dette forumet. Jeg oppfatter heller ikke "cherry" slik. Noe som derimot ganske ofte skjer er at noen forteller om seksuallivet sitt, for så å oppleve at noen ser seg kallet til å komme med avskyerklæringer. Hadde vært interessant å vite hva som driver disse menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så det å reagere med avsky er ikke tillat,mann40??? Er det sånn idag at vi skal godta alt, og ikke stille noen spørsmålstegn? Jeg personlig ville ikke gå så langt som å dømme eller trakasere folk e.l. her i forumet, men jeg må si at det er endel mangel på moral og sunn fornuft som vanker her til tider, og å reagere på det ser jeg på som en nødvendighet. Heldigvis er det flere av oss! :wink: Men det er selvsagt viktig å være klar over hvor grensene går, for hva som kan tillates av kommentarer, da... Vi må jo holde oss til god gammeldags folkeskikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liten

Dette er et diskusjonsforum og vi skal ha lov til å si våre meninger - både for og imot, og for den del lufte avskyen vår om det er det vi føler. MEN: Jeg reagerer når noen lar sin egen avsky, motforestilling, sine egne normer og egne virkelighetsoppfatninger bli som et regelrett gnagsår i debatten - når de ikke klarer å si sin mening og samtidig la andre ha sin, men messer i vei på sitt eget mantra og trykker det ned gjennom halsen på enhver som mener noe annet, om og om og om igjen

Det at vi har forskjellige meninger og preferanser er ikke noe problem før vi ikke lengre respekterer hverandres meninger. Jeg kan gjerne synes at wetsex er motbydelig og proklamere dette høyt og tydelig, men når jeg begynner å påstå at alle som tenner på tanken er tilbakestående potensielle voldetektsforbrytere som burde sperres inne, da har jeg trådd over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er høy sexmoral egentlig?

Jeg vil tro d.v.s. at alle som har sex før/utenfor ekteskap er horer/horebukker; eller noe lignende.

Og som alle andre her er jeg enig i at man må få uttrykke sine egne meninger uten at andre skal se ned på en, eller være for kritiske (det er lov å spørre hvorfor du er av den mening.. osv, selvsagt).

Selv om jeg til tider gir uttrykk for et ganske... konservativt?... syn på seksualitet så betyr ikke det at jeg mener alle bør mene det samme og at alle andre tar feil. Det er opp til en selv, ganske enkelt.

Personlig synes jeg ONS virker billig (om jeg kan bruke det ordet, det lyder ikke helt riktig), men det er bare for meg. For å si det slik: jeg kunne ikke tenke meg å ha sex uten kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Jeg vil tro d.v.s. at alle som har sex før/utenfor ekteskap er horer/horebukker; eller noe lignende. quote]

Elisjeba

Forklar litt nærmere hva du mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan gjerne synes at wetsex er motbydelig og proklamere dette høyt og tydelig, men når jeg begynner å påstå at alle som tenner på tanken er tilbakestående potensielle voldetektsforbrytere som burde sperres inne, da har jeg trådd over streken.

Enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherry

Takk for mange interresante svar!!

Det jeg mente med irriterende høy sex-moral er at det er så lite innen sex som er "akseptert" i samfunnet for å si det på dén måten.

Og det er det som fører til negative kommentarer og ovenfra-og-ned-holdning fra enkelte her inne. Som bl.a ons, jentesex og wetsex (f.eks, selv om ikke det er "min kopp te" heller... :wink: )

Uansett - det er mange kloke svar her, og det er jeg glad for. Jeg orker rett og slett ikke mere bullshit fra bedrevitere som bare er ute etter å slenge dritt i retningen av dine meninger... :enig:

:kyss: sandra :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Enig med deg, Cherry! Den forrige jentesex-tråden her inne sporet fullstendig av takket være en rabiat gjest som insisterte på at enhver jente som har tenkt tanken på jentesex og/eller har gjort det er Lesbisk med stor L. Greit nok å mene det (selv om konklusjonen nok var sterkere enn resonnementet), men det å rope det om og om og om igjen, å angripe alle som motiser deg, å sette merkelapper på dem, det gjør at hvertfall jeg ikke gidder å diskutere mer. For da er det strengt tatt ingen diskusjon lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...