Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sansol
Skrevet

Ja hvor i Oslo finner man en butikk hvor de har et ok utvalg av penkjoler? Jeg er over normalen med min størrelse 46...har ikke lyst til å gå inn i enda en butikk hvor det viser seg at maksstørrelse er 42.... :grine:

Jeg er stor over hoftene og magen men har en relativt tynn midje i forhold.Er vel litt sånn pæreform.Jeg har rødblondt hår og grønne øyne.Hva slags type kjoler passer for meg tro? Noen som vil komme med forslag til farger,form osv? Setter stooor pris på hjelp, vil se fin ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En grønn kjole vil være lekkert til deg tror jeg. Men hvor butikkene finnes aner jeg ikke.

Skrevet

Jeg har ikke vært i denne butikken selv, men fikk et tips om denne butikken.

De skal ha store størrelser.

Tina Ritzi AS

Kirkeveien 72

0364 Oslo

Tlf: 23 20 20 60

Skrevet
Agape som ligger i Rosenkrantz`gate 4 påstår i alle fall på siden sin at "alle kjoler kan leveres i størrelser 32 - 56 eller etter mål."
Skrevet

I andre etasje på Glassmagasinet er det en butikk som har endel kjoler. Det hender også at de har større størrelser på salg :)

Jeg har trengt kjole ved flere anledninger, og etter å ha prøvd mange andre butikker, har jeg alltid endt opp her.

De har også endel større størrelser hos en butikk i Kirkeveien. Gå nordover fra Brilleland i Majorstuakrysset, så finner du den på venstre side. De har mange kjoler i kjelleren også!

Skrevet

Den butikken som Bex refererer til er muligens den samme som panda skriver om, altså Tina Ritzi. Fra utsiden ser det ut som om de har mange forskjellige kjoler i hvertfall.

Ellers er det en butikk som heter Be You i Akersgaten /Teatergaten. Har ikke vært innom, men de har fine kjoler i vinduet. (Du finner den på Gule sider, så du kan evt. ringe og spørre.)

Skrevet

Å ja, det er sikkert den samme. Men det er en bra butikk, altså. Mitt inntrykk av BeYou er at de kun har bittesmå størrelser. Eneste de kunne tilby meg (str 42) var en todelt kjole (les sekk)... Men er det intressant, så har de også butikk på Bjølsen.

Skrevet (endret)

Rett ovenfor inngangen til steen og strøm ligger en liten butikk med selskapskjoler, den gamle damen som jobber der er dyktig.

Inni Gunerius senter, bak oslo city, ved spektrum ligger

Dollarosa...

http://www.gunerius.no/?aid=12000&did=197671

masse flott. str. 32-46

Agape er det Cathrine Sørland som eier.

Endret av M.P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...