Adonia Skrevet 18. april 2007 #1 Del Skrevet 18. april 2007 tar opp 2mx, og driver nå og jobber med noen regresjonsoppgaver! flere av oppgavene går ut på at man skal finne ligningen for regresjonslinja ved å bruke kalkulatoren! husker at vi gjorde dette i 2mx (kanskje 3mx også??, men husker ikke hvordan og i hvilket program på kalkulatoren! noen som kan hjelpe meg? jeg har casio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 18. april 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 18. april 2007 fant det ut av det selv jeg, fant en smart side man kan få svar på de fleste spørsmål om matte, kjemi, fysikk osv tips til andre : her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 21. april 2007 #3 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg gikk inn på siden, men fant ikke svar på det jeg lette etter. Har du link til der hvor regresjon forklares litt nærmere? Altså, det du lette etter også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 21. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 21. april 2007 det var denne oppgaven som hjalp meg å forstå hvordan jeg skulle plotte inn tallene, og finne et funksjonsuttrykk på kalkulatoren. hva var det du lette etter? men jeg er fortsatt ikke helt god på regresjon, og sliter fortsatt litt med eksponentiell regresjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 21. april 2007 #5 Del Skrevet 21. april 2007 Hva er det som er vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå