Nigella Skrevet 18. april 2007 #1 Del Skrevet 18. april 2007 Skal til Trondheim iløpet av våren, og lurer på om det finnes bruktbutikker for klær i bartebyen? Føler for å gå på skattejakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dront Skrevet 18. april 2007 #2 Del Skrevet 18. april 2007 Tja, er ikke så veldig kjent og har vel litt gitt opp å finne ordentlig gode bruktbutikker i Trondheim, men Tante Isabel i Fjordgata har i hvert fall mye klær og ikke altfor gale priser. Ellers er det noen avdelinger av Fretex, men i hvert fall de i sentrum synes jeg stort sett har dårlig utvalg og priser (ikke at det er dyrt med 50 kr for en topp, men når toppen er en skitten og utvasket Kappahl-trøye...). Også vet jeg at det er en retrobutikk i en av gatene "bak" Solsiden, hvor de har mye standard 70-tallsting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 19. april 2007 Takk for svar, da blir det ihvertfall en tur i Fjordgata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 19. april 2007 #4 Del Skrevet 19. april 2007 Også vet jeg at det er en retrobutikk i en av gatene "bak" Solsiden, hvor de har mye standard 70-tallsting. ← Antar at du tenker på den som ligger i Innherredsveien 10 (elns). De hadde vel kun baksiden av bygget (ut mot Verftsgata) tidligere, tror det fremdeles er inngang fra baksiden (de har også utrolig mange kule møbler og ting). Ellers så er Tante Isabel det beste alternativet i Trondheim (såvidt jeg vet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dront Skrevet 19. april 2007 #5 Del Skrevet 19. april 2007 Antar at du tenker på den som ligger i Innherredsveien 10 (elns). De hadde vel kun baksiden av bygget (ut mot Verftsgata) tidligere, tror det fremdeles er inngang fra baksiden (de har også utrolig mange kule møbler og ting). Ellers så er Tante Isabel det beste alternativet i Trondheim (såvidt jeg vet). ← Det var sikkert den, ja Jeg gikk inn fra den lille gata mot blokkene, ikke Innherredsvn, ja. Syntes butikken virket ganske liten, men kanskje de har endel møbler også? Verdt en kikk innom, jeg har bare vært der en gang og syntes det var litt så där, men har sett kule ting i vinduene flere ganger når det har vært stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 19. april 2007 #6 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Stella Snella på Bakklandet har omsydde, brukte klær. Mye fint, men ikke så billig som Tante Isabel. Den i Innherredsveien/Solsiden heter Stas. Endret 19. april 2007 av Blanca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå