Gå til innhold

Gooo PåZkEMoRgEn!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og Hå!!!

Noen flere zom er VåKeN zåå tidlig??? icon_eek.gificon_lol.gif

Har fortsatt litt "problemer" med min kjære ZøVn....icon_eek.gificon_lol.gificon_lol.gif

Har vizzt tatt for myye EpLeKnÅTt i vinter....Er VåKeN til LaaNgt På natt og ztår opp zKrEkKeLiG tidlig!!!

Eller kanskje det er mine fortreffelig NyE ZkI, zOm bare får meg til å ZtÅ Opp, og raZe i VEi!??? Men, ZnUfZ-ZnUfZ!! Znart er zkizezongen over for denne gang! Bezt å ztå opp tidlig da!!! icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif ÅRE Here I CoMe!!!!!!! icon_lol.gificon_lol.gificon_smile.gif

KlemmZER Til AllE FrA12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

icon_wink.gif Englemamma er også tidlig våken!

Legger igjen store påskeegg med mye godt i til dere alle sammen, fordi jeg er så glad i dere!

Kose seg, da!!! GOD PÅSKE!!!

Klem fra

12

Skrevet

*Spiser godt av påskeegget* God påske alle sammen!! Ha en koselig dag.icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif 12

Skrevet

Hei Væren og LilleStineMor!

*knazker ivei på et PåZkEegg, fra vår gode Mor Væren! icon_wink.gif *

Er gla for at d ikke bare er jeg, zom er oppe!! icon_eek.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Men om en timez tid, er jeg BoRtE! JiiipI!!

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Zolen ztråler, znøen på fjellet glinzer, og What tha Hell Im... tenKeR jeg på!! icon_wink.gificon_wink.gificon_lol.gificon_lol.gif

Goodt M påSkE! icon_smile.gif12

Skrevet

Zkal du ut og gå på zki, RaGnA'en vår?

Væle folziktig, zå du ikke blekkel noen bein!

Koze deg mazze! Hal du huzket Ekno i zekken?

Klem fla 12

Skrevet

huff i dag er det et grått og trist vær her.. men vi har jo hatt noen nydlige dager i det siste. 12

Gjest Tristessa
Skrevet

*Knaser påskesnop og flirer stort* Påskemorgen slukker sorgen! *skråler* Ehh... kanskje ta det litt med ro? *knaser sin første ekno*12

Skrevet

Hei Væren!

Ja, znart drar jeg på NeDoVeR Zki, med maZZe ekno i zekken, for extra go gli! (bare 10 min igjen! icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

MinE NyE CarvInG Zki Er NyyyDeLigE!

ZnAkkEz icon_wink.gif12

Skrevet

Ja da må du ha en kjempefin dag, med mazze morro.12

• 3 uker senere...
Skrevet

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Mimrer tilbake til, mine siste turer på Zki..... icon_rolleyes.gificon_rolleyes.gif

Men bare for å få sagt det....tenker meg på ZkI, i helga jeg.... Oppi Høyfjållet..I Åre!

GøY!!!!

ForTZatt, go påzke da dere.... icon_lol.gificon_lol.gif

ZcPrØØØ12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...