Gjest gjest_jente23 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg ble singel en liten stund før jul i fjor, eks'n dumpa meg fordi han ikke hadde de riktige følelsene for meg lenger. Vi hadde ikke noe sunt forhold, kort fortalt ofret jeg alt for han. Nå har jeg det mye bedre, koser meg med gode venner og gjør det jeg har lyst til! Etter å ha snakket med eks'n noen ganger de siste ukene fant vi ut at vi skulle møtes. For min del ville jeg se hva jeg følte når jeg møtte han, og han fryktet ingenting fordi han har ny dame. Jeg vil aldri ha tilbake det forholdet jeg og eks'n hadde for et halvt år siden, men nå er han selvfølgelig blitt voksen, moden og selvstendig. Han ville ofret mye for den nye kjæresten som han ikke ville ofre for meg... og jeg er blitt betatt av denne fantastiske gutten. Det er ikke gamle føleleser som blusser opp..men nye, ukjent følelser jeg ikke har kjent før. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Maksprell Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hva du skal gjøre? Holde deg unna han og glemme han. Ikke oppsøk han flere ganger for å "sjekke hvilke følelser du har for han nå" Fortsett å bruke mye tid på venner og deg selv! Mulig du fikk "nye" følelser for han fordi han nå var en slik kjæreste som du skulle ønske han var med deg. Lykke til
Gjest Peppa Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Det var vel en grunn til at du ble sammen med han du også, kanskje samme grunn som du ser nå? Bare tenk at dersom dere hadde blitt sammen så hadde det nok blitt det samme med tiden uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå