Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sann!

Hva er den lengste perioden du har bodd alene etter at du flyttet hjemmefra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg bodde tre og et halvt år helt alene på hybel, fra jeg flyttet hjemmefra til jeg flyttet inn sammen med en venninne.

Gjest Elfida
Skrevet
Hei sann!

Hva er den lengste perioden du har bodd alene etter at du flyttet hjemmefra?

Er kollektiv inkludert?

Eller bare mutters aleine?? :sjenert:

Gjest Frances
Skrevet

Jeg bodde helt alene i 3 år før jeg flyttet sammen med han som er samboeren min i dag.

Skrevet
Er kollektiv inkludert?

Eller bare mutters aleine?? :sjenert:

he he, jeg tenkte helt alene ja ;)

Skrevet

Bodde nesten 5 år alene (dvs på studenthybel) fra jeg flyttet hjemmenfra.

Skrevet

Ca 6 måneder, og så måtte jeg flytte hjem igjen pga jobbskifte. Nedtur!

Gjest Maksprell
Skrevet

Har bodd hjemmeifra i 9 år og ett av de åra bodde jeg alene..gusjameg det var deilig!

Skrevet

Har bare bodd alene tre mnd jeg... Og jeg sov vel i grunn nesten aldri der. ;)

Skrevet

Flytta hjemmefra som 17-åring, altså snart 9 år siden. Er kun 2 av de årene som jeg bodde helt alene. 1 år alene før jeg ble samboer med eksen, og 1 år før jeg ble samboer med han jeg er sammen med nå :)

Skrevet

Jeg har faktisk aldri bodd alene. Flyttet rett hjemmefra og på studenthybel i ett år. Leide deretter en leilighet med en venninne i to år og flytter så inn med samboeren min som jeg fremdeles bor med.

Skrevet

Har heller aldri bodd alene... Er skikkelig selskapssyk :)

Skrevet

Helt alene har jeg bodd i bare et års tid, hvis ikke studenthybel o.l med felles kjøkken regnes som alene? I såfall har jeg bodd 5-6 år alene. Fikk ikke samboer før jeg var 26, o flyttet hjemmefra første gang da jeg var 19 (og hjem en periode på ett år).

Skrevet

Jeg har aødri bodd mutters alene, men jeg har bodd mange år i diverse hybelløsninger, med felles kjøkken og bad.

Skrevet

To og et halvt år er det lengste.....synes det er litt for lenge jeg...er så selskapssyk... :ler:

Skrevet

eg har bodd aleina i ett år nå og gu så deiligt :) eg blir nok boandes aleina ei stond te jah :)

Skrevet

Har aldri bodd aleine, men skulle egentlig ønske jeg hadde prøvd det. Men har ikke så veldig lyst til å flytte fra samboeren bare for å forsøke :)

Skrevet

Jeg har bodd alene i to år nå. :)

Før det var det: studentbolig - bo hos mormor - studentbolig - samboer - bo hos mormor - kollektiv - kollektiv - Bo alene

Gjest Peachbud
Skrevet (endret)

Har aldri bodd alene.

Har stort sett bodd med samboeren min med unntak av ett semester hvor jeg bodde på studenthjem i Asia. Da hadde jeg en romkamerat.

Endret av Peachbud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...