Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en ny rouge, men synes det er vanskelig å finne en fin farve. Har brukt en fra dior i årevis nå og den jeg likte så godt fra vercarse har gått ut. Jeg har mørkt brunt hår, mørk blå øyne, og er mørk i hudtonen. Er det noen som har en fin rouge å annbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i I.D Golden Gate blush...nydelig varm farge med flott glans som passer godt for mørke :) Selv er jeg blek i huden med brun/grønne øyne men mørkt hår og den kler meg godt. Tror den hadde vært flott til dine farger også.

Synes ikke fargen kommer noe særlig godt frem her, den er mye finere i virkeligheten, men det er denne http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...H_-_GOLDEN_GATE Du bør se den i virkeligheten.

Endret av kitekatt
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte Chanel nr 82 Reflex i forrige uke, og jeg ELSKER den :)

Endret av Rexina
Skrevet

Takk. Synes den rougen fra id så kjempefin ut, bare det ikke er rosa i den, som ikke kommer frem på bildet? isåfall skal jeg driste meg til å bestille den når jeg får lønning.

Gjest Blanca
Skrevet

Chanel nr 82 Reflex og nr 98 Fantasia er mine tips. Fine, litt spesielle nyanser som passer fint til dine farger.

Skrevet

Den Reflex fra Chanel har jeg prøvet på en gang, synes den så litt apriks farvet ut, synes det var mer glitter en farve?

Skrevet
Den Reflex fra Chanel har jeg prøvet på en gang, synes den så litt apriks farvet ut, synes det var mer glitter en farve?

Jeg synes også den har for mye skimmer.. Prøv Orchid Rose, den er nydelig :)

Orgasm fra NARS er også for shimrete for min smak. Fin til kveldsbruk, men ser ikke bra ut i dagslys. På meg.

Skrevet

Av de jeg har prøvd er Nars Orgasm favoritten :)

Skrevet

Hvordan er farven til den fra Nars?

Skrevet

Litt fersken/rosa med gullpartikler i. Synst ikke den glittrer noe mye på meg, fargen er helt nydelig og jeg synst den er så lett og legge.

Skrevet

Jeg er veldig glad i rougen min fra MAC.

Blushcreme heter den og jeg har den i fargen Uncommon.

Skrevet
Av de jeg har prøvd er Nars Orgasm favoritten :)

Hvor kan man få kjøpt denne, foruten ebay?

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg om det bare er type rouge du er ute etter, men hvis du også lurer på fargen, så vet du at du skal klype deg i kinnet, og se på den fargen kinnet får da. Det er fargen som du skal se etter i rouge :)

Noe annet, som kanskje er enklere og hvertfall mer smertefritt, er å se på fargen på "huden" på innsiden av munnen din. Den fargen skal du også bruke i kinnene.

Jee :tommel:

Skrevet (endret)
Hvor kan man få kjøpt denne, foruten ebay?

utlandet..

hvertfall i USA og England

Endret av Mischa
Gjest Frysepulver
Skrevet

Oransjefarget rouge er visst i vinden i vår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...